1

سارق حرفه‌ای در مشگین‌شهر دستگیر شد

 فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار جواد تقوی در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران انتظامی پاسگاه “لاهرود” شهرستان مشگین‌شهر با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیاتی هوشمندانه موفق به دستگیری سارق سابقه‌دار و تحت تعقیب در مخفیگاهش شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خودرو، لوازم و قطعات داخل خودرو ، اماکن و سیم و کابل برق و مخابرات اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این سارق یک دستگاه خوردو سواری پراید مسروقه، تعدادی لاستیک و قطعات خودرو و مقادیری سیم و کابل برق کشف کردند.

سردار تقوی با بیان اینکه یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده است، اضافه کرد: سارق به همراه مالخر دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن بیان کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

وی ادامه داد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.