1

خسارت آتش‌سوزی در کارخانه رنگ سفیر اردبیل ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شد

 فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: آتش سوزی ۲ روز پیش در کارخانه رنگ سفیر واقع در شهرک صنعتی اردبیل ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت داشت.

سردار جواد تقوی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان “نمین” هنگام گشت زنی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی متوجه آتش سوزی در شهرک صنعتی ۲ شده و بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری با حضور در محل مشاهده کردند حادثه مربوط به کارخانه تولید رنگ است.

وی با اشاره به مهار آتش سوزی توسط آتش نشانان با همکاری پلیس بیان کرد: در این حادثه دستگاه های تولیدی این کارخانه به طور کامل طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی و اشتعال مواد اولیه علت این آتش سوزی اعلام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت مالی برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، شامگاه روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه امسال کارخانه رنگ سفیر واقع در شهرک صنعتی شمار ه ۲ اردبیل آتش گرفته بود که آتش‌نشانان در اولین فرصت در محل حضور یافته و اقدام به اطفای حریق کردند.

با توجه به نوع تولیدات این کارخانه که قابلیت اشتعال بالایی دارند، آتش نشانان عملیات اطفای حریق را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام و موفق به مهار آتش سوزی شدند.