1

برف و سرما ادارات اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد

بارش شدید برف و تداوم فعالیت سامانه بارشی تا قبل از ظهر فردا، ادارت اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

به گزارش ایرنا در پی بارش سنگین برف و اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم فعالیت این سامانه در استان، ادارات شهرستان اردبیل روز دوشنبه ۲۵دی ماه تعطیل است و ادارات چهار شهرستان دیگر با تاخیر۲ ساعته فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه استانداری اردبیل آغاز به کار بانک‌های شهرستان اردبیل نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

هم‌چنین آغاز به‌ کار ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در راه‌های مواصلاتی استان، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی شهرستان‌ها روزهای سه‌شنبه, چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان هم ساعتی قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفر آباد و اصلاندوز فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در شهرستان پارس آباد دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهرستان خلخال دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش شاهرود شهرستان خلخال هم دوره های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.