1

انتشار فراخوان مجمع عمومی انجمن اهل قلم اردبیل

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان مجمع عمومی انجمن اهل قلم اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رئوف موسوی روز پنج شنبه با اعلام این خبر گفت: انجمن اهل قلم استان در راستای کمک به ایجاد زمینه مناسب برای احراز نقش فعالتر شاعران، نویسندگان و مترجمان در جامعه و حضور مؤثر آنان در روند تحولات تاریخی و اجتماعی کشور و به قصد ایجاد الفت و همدلی بیشتر در بین آنان از نویسندگان و اهالی قلم جهت عضویت در انجمن اهل قلم دعوت به‌ عمل می‌آورد.

وی بیان کرد: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه، تکمیل فرم در خواست عضویت، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، سکونت، تحصیل یا اشتغال در استان، ارائه مدارک هویتی به همراه دو قطعه عکس و دارای شهرت عمومی در زمینه نویسندگی شرایط عمومی عضویت در این انجمن است.

انتشار فراخوان مجمع عمومی انجمن اهل قلم اردبیل

موسوی اظهار کرد: نویسندگان دارا بودن ۲ عنوان کتاب از نویسندگان در گروه بزرگسالان، دارا بودن ۳ عنوان کتاب در گروه کودک و نوجوان، حضور موثر در مجامع عمومی و سایر برنامه‌های پیشنهادی هیات مدیره در جهت تحقق اهداف انجمن و چاپ آخرین کتاب در ۳ سال اخیر شرایط اختصاصی عضویت در انجمن اهل قلم است.

وی ادامه داد: کتاب‌های کمک آموزشی جهت عضویت مورد تایید نیست.

موسوی عنوان کرد: ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ثبت‌نام عضویت در انجمن تعیین شده که اصحاب قلم می‌توانند فرم تکمیل را از معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و یا از سایت خبری اداره کل به نشانی https://ardebil.farhang.gov.ir تهیه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: اهالی قلم دارای شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۳۲۳۱۴۵۳- ۳۳۲۳۱۴۴۳ تماس بگیرند.