1

ابلاغ برش های شهرستانی زنجیره پیشرفت استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از ابلاغ برش های شهرستانی زنجیره های پیشرفت این استان در بخش های مختلف از جمله گردشگری خبر داد و گفت: مسئولان شهرستان ها باید پیگیر اجرا و تحقق اهداف پیش بینی شده در این برنامه ها باشند.

یاسر عبداللهی در جریان بازدید از طرح ها و اماکن گردشگری شهرستان خلخال با اشاره به برگزاری جلسات مختلف خدمات سفر در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها افزود: استان اردبیل در نوروز امسال کاملاً برای پذیرایی از مسافران، میهمانان و گردشگران نوروزی آماده است.

وی ادامه داد: در طول برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر در مرکز استان و شهرستان‌ها تمهیدات لازم برای فراهم کردن امکانات آسایش و رفاه مسافران و مهمانان نوروزی اتخاذ شده و هم اکنون شاهد ورود انبوه گردشگران از جاده‌ها و محورهای ارتباطی مختلف به استان اردبیل هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مناطق نمونه گردشگری خلخال از جمله تفرجگاه ازناو، منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله، و الماس در کنار مجموعه‌های گردشگری سرمایه‌گذاری شده از سوی بخش خصوصی همچون مجموعه قصرهای چوبی در ازناو و مجموعه گردشگری بام خلخال این شهرستان را تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری استان اردبیل کرده است.

حسن محمدی ادیب ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل هم در این بازدید اظهار کرد: شهرستان خلخال با وجود ظرفیت‌های خدادادی، طبیعی و گردشگری از جمله آبشارها، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و چشمه های مختلف، جنگل‌ها،آبگرم‌های معدنی و چشم‌اندازهای زیبا، یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود.

وی گفت: در صورت اجرا ،تکمیل و بهره‌برداری از چندین طرح گردشگری در حال احداث در خلخال کار توسعه صنعت گردشگری توسعه اقتصادی این شهرستان به طور خاص و ویژه‌ای شتاب خواهد گرفت.