1

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی احداث می‌کند

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان در سطح کشور خبر داد و گفت: امسال ۳۰ باب نمازخانه توسط این سازمان در مناطق مختلف کشور احداث خواهد شد.

 داریوش امانی در مراسم کلنگ زنی نماز خانه بین‌راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل- سرچم، با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان احداث شده است، اظهار کرد: این نمازخانه‌ها کنار راهداری ساخته می‌شود تا درصورت نبود سرمایه گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده راهداری باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ساخت این پروژه را در کنار پلیس راه در جهت استقبال مسافران بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین شرایط است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی از آن خواهند داشت.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ متر مربع است، افزود: هزینه احداث این نمازخانه ۵۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

کلیم اله وثوقـی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت پنج ماه باید تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

عضو شورای استان اردبیل این پروژه را شامل سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، نمازخانه زنانه و مردانه، وضو خانه زنانه و مردانه، اتاق مادر و کودک، سرایداری و اتاق معلولین برشمرد.