1

اعمال محدویت‌های ترددی در جاده‌های اردبیل

 رئیس پلیس راه اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ وحید علیپور  افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه در محور پر تردد اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل – سرچم و بالعکس برای خودروهای سنگین اعمال می شود.

وی گفت: بر همین اساس روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب تردد تمامی خودروهای سنگین به استثنای خودروهای سنگین حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی در راه های ارتباطی اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل – سرچم و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای تردد خودروهای سنگین بیان کرد: صاحبان خودروهای سنگین در صورت ضرورت در این ۲ روز می توانند از مسیر جایگزین اردبیل – سراب، بستان‌آباد و بزرگراه تبریز – زنجان تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: به غیر از جاده پونل – خلخال تمامی راه های ارتباطی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ علیپور اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال ۷۵۵ نفر در قالب ۳۱۰ تیم در راه‌های ارتباطی استان اردبیل به ویژه نقاط حادثه خیز و راه‌های منتهی به مکان‌های گردشگری استان مستقر شده‌اند.

وی با تقدیر از همکاری دستگاه های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و امدادگران مجاز خودرو برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، اضافه کرد: پلیس با همکاری این دستگاه ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته بیشترین علت تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز سال گذشته خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، ادامه داد: رانندگان باید به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا سفر خوشی داشته و سالم به مقصد برسند.