1

صفری: فارغ از هر نتیجه‌ای، حمایت‌ها از تیم فوتبال شهرداری مدنظر است/ احیا تیم هدف اصلی شهرداری

شهردار اردبیل گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای، حمایت‌ها از تیم فوتبال شهرداری مدنظر است چراکه احیا تیم از اهداف شهرداری و در اولویت قرار دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در جریان بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری اردبیل در آستانه اولین بازی لیگ استانی که به همراهی علیرضا غریبی، عضو شورای اسلامی شهر، اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی انجام گرفت، اظهار کرد: احیا تیم فوتبال شهرداری بعد از سال‌ها هدف اصلی ما بود و حال فارغ از هر نتیجه‌ای حمایت‌ها از تیم تداوم خواهد داشت تا در آینده‌ شاهد تیمی قدرتمند باشیم.

وی افزود: در راستای حمایت‌ و ایجاد شرایط و امکانات لازم، زمین چمن اختصاصی برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل احداث می‌شود.

شهردار اردبیل با بیان این‌که در نظر داریم تا از تیم فوتبال شهرداری اردبیل حمایت لازم را انجام دهیم، افزود: هدف از این دیدار، آشنایی با بازیکنان و بررسی و رصد مشکلات و خواسته‌ها در کنار اعلام حمایت همه جانبه از تیم و بازیکنان است تا در جریان رقابت‌های لیگ استانی و کشوری در رده‌های سنی مختلف با روحیه ظاهر شوند.

صفری از اختصاص خوابگاه و اتوبوس اختصاصی به تیم فوتبال شهرداری اردبیل و تامین امکانات‌های ویژه خبر داد و گفت: همه این اقدامات در راستای درخشش تیم‌ها در سطح استانی و کشوری است البته فارغ از نتیجه فعلی، تیم‌ها را باید برای سال‌های آتی تقویت کنیم و آینده‌گری مدنظر باشد.

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز در این بازدید از بازی تیم فوتبال امید شهرداری اردبیل در روزهای آتی در لیگ ۲ کشوری خبر داد و بیان کرد: همچنین با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل، اولین بازی تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری اردبیل در لیگ استانی فردا برگزار خواهد شد.

*قدردان تلاش‌های شهردار جهت احیای تیم فوتبال شهرداری هستیم*

قادر دهقان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری اردبیل هم در این بازدید به تشریح بازی‌ها و شرایط تیم فوتبال شهرداری پرداخت و اضافه کرد: از حمایت‌ها و تلاش‌های شهردار اردبیل در احیای تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری اردبیل تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ بازیکنان تیم با استعداد و آینده‌دار هستند و قطعا می‌توانند با بازی‌های مطلوب خود، تیم را به هدف برسانند.

وی با اشاره به این‌که برای تیم بزرگسالان شهرداری ۶ نفر از بازیکنان را از طریق تست‌گیری و ۱۴ بازیکن از تیم جوانان جذب کردیم، در این بین از رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در خواست داریم بازی‌های فشرده شهرداری اردبیل را مدیریت کند تا شاهد آسیب و مصدومیت بازیکنان نباشیم.

علیرضا غریبی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های شهردار اردبیل از تیم فوتبال شهرداری به تلاش‌های مربیان جهت احیای تیم فوتبال شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل، برند فوتبال استان اردبیل است که مردم همواره موفقیت تیم فوتبال شهرداری را از ما مطالبه‌گری می‌کنند.

وی با بیان این‌که اردبیل بازیکنان بزرگی را تقدیم فوتبال کشورمان کرده است، افزود: بازیکنانی همچون حاضر مهرداد بایرامی و کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی فوتبال از همین جا شروع کردند که در حال حاضر به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی رسیدند؛ قطعا با حمایت‌ها و تمهیدات لازم درصدد خواهیم بود تا مشکلات تیم شهرداری حل شود.