1

کتاب‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه شورابیل اردبیل تدوین شد/ تلاش‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و رونق شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری با بیان این‌که جذب سرمایه‌گذار و رونق گردشگری شهر اردبیل مدنظر است، اظهار کرد: کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه گردشگری شورابیل برای معرفی پتانسيل‌ها و ظرفیت‌های این منطقه نمونه گردشگری جهت جذب سرمايه‌گذار داخلي و خارجي تدوین و چاپ شده است.

وی با بیان این‌که در این کتاب زمینه‌های سرمایه‌گذاری به صورت واضح مشخص شده است، افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌ها و ایده‌هایی مطرح شده در این کتاب را بررسی و نسبت به سرمایه‌گذاری در این مجموعه اقدام کنند که شهرداری اردبیل نیز با روی باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

شهردار اردبیل با اشاره به ویژگی این کتاب، بیان کرد: در کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری شورابیل، انواع سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک، فرصت‌های سرمایه‌گذاری با سرمایه کم و سرمایه‌گذاری زود بازده مشخص شده است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شورابیل به‌عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهری ایران دارای فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و گردشگری است که در جهت تحقق درآمد پایدار شهری و رسیدن به مهم‌ترین راهبردهای مجموعه شهرداری در برنامه است.

صفری با اشاره به این‌که شورابیل از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است، ادامه داد: برنامه‌های میان مدت و بلند مدت مطلوب و مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت منطقه نمونه گردشگری شورابیل در امر ترسیم نقشه اقتصادی و گردشگری تدوین شده است که با مشارکت بخش خصوصی و با مبنای جذب سرمایه‌گذار در دستور کار قرار دارد.

شهردار اردبیل از تهیه طرح جامع شورابیل خبر داد و افزود: با اجرای طرح جامع شورابیل امکانات تفریحی و گردشگری متعددی به مجموعه افزوده خواهد شد.