1

اتمام عملیات پاکسازی و ایمن سازی محور اردبیل – سرچم

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیـل از پاکسازی و ایمن سازی محور اردبیل – سرچم خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در این محور کاملا روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

کلیم اله وثوقی در مصاحبه با ایرنا با اشاره به ریزش سنگ بین تونل‌های هشت و ۹ در مسیر اردبیل-سرچم بعد از بارشهای دو روز اخیر گفت: طبق تجربه های گذشته بعد از بارش های دیروز که ریزش سنگ در این مسیر پیش بینی شده بود، راهداران شهرستان کوثر از قبل از وقوع ریزش در محل مستقر و آماده ریزش برداری بودند.

وی بااشاره به اینکه از همان ابتدای وقوع ریزش راهداران نسبت به انجام عملیات ریزش برداری،ایمن سازی و پاکسازی مسیر بدون هیچگونه تلفات و خسارت اقدام کرده اند، تصریح کرد: امروز هم هفت دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری با بیش از ۲۰ نفر نیروی انسانی نسبت به خاکبرداری و سبک سازی بالا دست دیوار حایل موجود با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی و جابجایی مصالح با استفاده از لودر و کامیون اقدام کردند.

مسیر بصورت یکطرفه باز و عبور آزاد بود و از ساعت ۱۷ امروز نیز با اتمام عملیات پاکسازی مسیر کاملا ایمن سازی شده و تردد در این محور کاملا روان و بدون هیچگونه مشکل در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، اقدامات تکمیلی طی روزهای اینده انجام خواهد شد.