1

تخصیص هشت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل

استاندار اردبیل از تخصیص هشت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال دیگر به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان طی هفته‌های اخیر خبر داد.

به گزارش زوابط عمومی استانداری اردبیل سید حامد عاملی در نشست بررسی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده طی هفته‌های گذشته، هشت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل اختصاص یافت.

استاندار اردبیل در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر سرعت‌بخشی به تخصیص باقی‌مانده اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل و ارائه گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه تأکید کرد.

آیت‌الله رئیسی ۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۰به همراه وزیران راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و امور دارایی، رییس دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری و معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل سفر کرد.

در این سفر در مجموع ۱۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که از این تعداد ۲۴ طرح مربوط به حوزه زیر بنایی، هشت طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح در حوزه نفت و انرژی ، هشت طرح در حوزه آب و خاک کشاورزی و پنج طرح نیز در حوزه اشتغال، ۱۶ طرح در حوزه بهداشت و درمان ، ۲۱ طرح در حوزه فرهنگی و آموزشی و ۱۵ طرح نیز در حوزه رفاه و اجتماعی است.