1

مهلت ارسال آثار در رویداد جایزه جوانی جمعیت تمدید شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش، از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت خبر داد.

 افسانه جهانی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری و با شعار سهم من از جوانی ایران در هفت بخش دستگاه‌های اجرایی، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان و خانواده در حال اجرا است.

وی افزود: مهلت ارسال فرم مربوط به شاخص‌های عمومی و تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصی و همچنین ارسال آثار در قالب نقاشی، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافی ، مقاله و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق در عرصه فرزندآوری تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد پایش و ارزیابی عملکرد نهادهای متولی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شناسایی مدیران، نخبگان و خانواده‌های موفق در عرصه فرزندآوری و انتخاب برترین‌ها است.

جهانی اظهار کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی کارکنان در مورد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بحران سالخوردگی جمعیت، فرهنگ‌سازی در راستای افزایش جمعیت، جلوگیری از طلاق، تشویق به ازدواج و فرزندآوری و تسهیل و تشویق مادری از جمله شاخص‌های عمومی مربوط به نهادهای متولی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

وی با بیان این‌که ارسال آثار و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ و ایمیل women@ostan-ar.ir امکان‌پذیر است، تصریح کرد: برگزیدگان رویداد جایزه استانی جمعیت به مرحله نهایی راه یافته و از برگزیدگان ملی هم در هفته جمعیت تجلیل می‌شود.