1

تردد بیش از ۱۸ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از تردد ۱۸ هزار و۷۵۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در سه ماهه اول سال جاری خبرداد.

 لطف اله باباییان در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۶۶۹ نفر مسافر ایرانی و ۱۸ هزار و ۸۱ نفر مسافران خارجی بوده اند که مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۷ هزار و۲۰۷ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند، در سه ماه گذشته تردد مسافرین 9 درصد افزایش یافته است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۶۶۱ نفر و مسافران خروجی ایرانی را هشت نفر برشمرد و اضافه کرد: طی این مدت ۹هزار و ۴۰ مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد و ۹ هزار و۴۱ نفرمسافرخارجی نیز از مرزخارج شده اند.

بابائیان همچنین با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی مسافران ورودی خارجی از مرز بیله سوار گفت: در مقایسه با سال قبل تعداد مسافران خروجی خارجی هم 9 درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در سه ماه اخیر ۳۰ هزار و۵۱۲ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۶ هزار دستگاه از مرز وارد و ۱۴ هزار و۴۵۲ دستگاه نیز خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و۹۷۳ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۵۳۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۳۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند امسال تردد اتوبوس ۲۴درصد افزایش یافته است.