1

رئیس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد

داور نوری با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد.

 مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که ۲ نامزد داشت رحیم عالی انصراف داد و مجمع انتخاباتی فقط با حضور داور نوری تنها نامزد برگزار شد.

در پایان رای‌گیری داود نوری با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل در این مجمع با تقدیر از زحمات مسئولان قبلی این هیات، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، تلاش برای تامین زیرساخت‌ها، توجه ویژه به ورزش بانوان، جذب اسپانسر، استعدادیابی، اعزام ورزشکاران و تیم‌ها به تمامی مسابقات داخلی و خارجی و تعامل و همکاری هیات با فدراسیون و متولیان ورزش استان را از جمله برنامه‌های این هیات در چهار سال آینده ذکر کرد.

داور نوری همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، بهره‌مندی از مربیان با دانش، تدوین برنامه جامع و تنظیم تقویم ورزشی قابل اجرا، تشکیل کمیته مربیان و داوران، ارتقای ایمنی ورزشی جانبازان و معلولان، شفافیت مالی و حفظ عزت و کرامت ورزشکاران، مربیان و داوران را از جمله دیگر برنامه‌های این هیات ذکر کرد.