1

قدردانی علی نیکزاد از توجه ویژه مقام معظم رهبری به کنگره ملی شهدای استان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در پیامی ضمن قدردانی از توجه ویژه مقام معظم رهبری به کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل، وفاداری به راه و رسم شهادت را نقشه راه رسیدن به قله‌های پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
در این پیام آمده است:
«کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل که با عنایت ویژه مسوولان لشکری، کشوری و استانی برگزار شد، ضمن یادآوری خاطرات این بزرگواران دوباره نشان داد که اخلاص، تقوا، ایثار و فروتنی شهدای گرانقدر، چراغ راه عبور کشور از گردنه‌های صعب و سخت بوده است.
شهدا به عنوان الگوی‌های عینی و مجسم سربازان وفادار و بی‌توقع ملت و امامین انقلاب، قطعا فانوس راه مردم مخصوصا جوانان ما در این دنیای غبارآلود و تارکننده ارزش‌هاست و امیدوارم مردم و مسوولان نه تنها در زبان بلکه در عمل نیز وفاداری به آرمان شهدای گرانقدر را زنده نگهدارند.
پیام مقام معظم رهبری به این کنگره ضمن روشنی دل و دیده‌گان همه مردم و مسوولان استان اردبیل، مجدد به ما یادآوری کرد راه مقابله با تمام اقدامات دشمن در عرصه‌های مختلف، استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان یعنی مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است چراکه ملت بدون مقاومت عملی و ذهنی، راه را برای تسلط نرم دشمن باز می‌کند.
در پایان لازم می‌دانم از نگاه ویژه مردم و مسوولان به کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل به‌خصوص سردار سرلشکر محمد سلامی ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان لشکری و کشوری حاضر در کنگره و مقامات ملی و استانی مخصوصا آیت‌الله سیدحسن عاملی ـ نماینده محترم ولی فقیه در استان ، جناب آقای حامد عاملی ـ استاندار اردبیل و سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) ، اعضای ستاد برگزاری کنگره و سایردست‌اندرکاران و آحاد مختلف مردم شهیدپرور استان اردبیل کمال تشکر را داشته باشم.
به امید آنکه با دعای خیر شهدا، همت مسوولان و همراهی مردم عزیز، شاهد ایرانی آباد، آزاد و سربلند باشیم.»
علی نیکزاد
29 مرداد ماه 1402