1

بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای زیباسازی خلخال هزینه شد

به گزارش روز جمعه ایرنا، ودود محمدی نیاری در آیین افتتاح و راه‌اندازی نخستین آبنمای رنگی میدان معلم شهر خلخال افزود: علاوه بر هزینه کرد ۱۴ میلیارد ریال جهت راه‌اندازی آبنمای رنگی میدان معلم ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای چراغانی و تزیین شهر، رنگ آمیزی و همچنین ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه فضای سبز کاشت گل و گیاه در سطح معابر و بوستان‌ها توسط شهرداری شهرداری این شهر هزینه شد.

شهردار خلخال اضافه کرد: در سال جاری برای از مسیر پنج کیلومتری رودخانه‌های عبوری از داخل شهر ۲ کیلومتر آن لایروبی شده و با توجه به پیش بینی ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی رودخانه‌های شهر خلخال، در صورت تخصیص به موقع این اعتبار و تزریق آن به شهرداری باقی مانده مسیر لاروبی نشده نیز لایروبی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری خلخال تخصیص یافته بود، افزود: امسال اعتباری از این محل به شهرداری خلخال و سایر شهرداری های کشور تخصیص نیافته است.
وی گفت: با همه مشکلات اعتباری شهرداری خلخال از افزایش سطح خدمات ارائه شده شهروندی به مردم غافل نمانده است و حتی آسفالت معابر و کوچه‌های تابستان امسال چندین برابر آسفالت توزیع شده در سال‌های گذشته بوده است.

شهردار خلخال همچنین از هزینه کرد ۴۷ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی دیواره ساحلی رودخانه‌های عبوری از داخل این شهر خبر داد و گفت: برای تکمیل عملیات اجرایی دیواره‌های ساحلی رودخانه‌های شهر نیاز به حداقل ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید است.

سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس از زحمات شهردار خلخال و اعضای شورای اسلامی شهر خلخال در زیباسازی فضای شهری و رسیدگی به میادین در جهت ارتقا سطح خدمات شهروندی ارائه شده به مردم و همچنین تلاش در جهت توسعه صنعت حوزه گردشگری شهر خلخال قدردانی کرد.