1

استاندار: دستور واریز اعتبار تهاتر نفتی استان اردبیل صادر ش

 استاندار اردبیل از ابلاغ مصوبه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در خصوص دستور نهایی واریز اعتبار یک هزار میلیارد تومانی از محل تهاتر مستقیم نفت برای تزریق به پروژه‌های زیرساختی این استان خبر داد.

به گزارش استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی اظهار کرد: این مصوبه از سوی شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا صادر شده است.

وی بیان کرد: در دی پارسال با تلاش‌های ویژه انجام‌ شده مجوز تهاتر مستقیم نفتنخستین بار در کشور برای استان اردبیل اخذ شد تا پس از مدت‌ها شاهد گشایش مهمی در حوزه تامین اعتبار برای زیرساخت‌های استان باشیم.

در این راستا از محل تبصره ۱۹ قانون بودجه، امتیاز مهم تهاتر مستقیم نفت برای استان اردبیل اخذ و در گام نخست دستور تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات ملی، استانی و مصوبات سفر رئیس‌جمهور، برای ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز در شأن مردم شریف استان، صادر شد.

با اخذ مجوز تهاتر مستقیم نفت با شرکت‌های خارجی برای استان اردبیل که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان بوده و در سایه وحدت و همدلی حاکم بر استان اردبیل تحقق یافت، زیرساخت‌های استان به‌عنوان نیاز اصلی پیشرفت، تکمیل می‌شود.

با صدور مجوز این امتیاز بزرگ برای استان اردبیل و دستور تخصیص یک هزار میلیارد تومانی در گام نخست، پروژه‌های استان جانی دوباره می‌گیرند و علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها، امکان اجرای پروژه‌های کلان نیز با توجه به تخصیص بودجه مناسب فراهم خواهد شد.