1

کارنامه روشن علی نیکزاد

نگاهی به کارنامه مسئولین و بررسی صادقانه و بدون تعصب می‌تواند مشخص‌کننده عملکرد و میزان موفقیت آن‌ها باشد. ممکن است آن‌هایی که قادر به برآورده کردن وعده‌ها نشده‌اند حرف‌های زیادی بزنند و به ارائه آمارهای کذایی اقدام نمایند ولی آن‌چه می‌تواند مهر تأیید بر ادعا بزند ارائه دلایل واضح و روشن به هر یک از ادعاها می‌باشد.
اقدامات به بار نشسته هریک از مسئولین چیزی نیست که تلاش عده‌ای برای کتمان آن‌ها را به‌دنبال داشته باشد. در سه سال گذشته علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با تلاش‌های مستمر، ترتیب دادن جلسات و بازدیدهای مختلف در راستای تحقق نیازها و خواسته‌های منطقه‌ گام برداشته است. این‌که جمعی با رفتارهای غیرمنطقی بخواهند گام‌های مثبت را در نزد افکار عمومی ناچیز و کم‌ارزش جلوه دهند و عامدانه و مغرضانه برای وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و حقایق اقدام کنند آیا جز حسادت و موضع‌گیری‌های سیاسی دلیل دیگری می‌تواند داشته باشد؟
چرا برخی‌ها با چشم بستن بر روی خدمات انجام پذیرفته، مغرضانه موضع‌گیری می‌کنند و می‌خواهند با نادیده گرفتن همه خدمات مردی خدمت‌گزار بر ضعف دیگران و ناکارآمدی آن‌ها سرپوش بگذارند.
آیا دلیل کم محبتی‌ها و غرض‌ورزی‌ها چیزی جز رفتارهای سیاسی، عقده‌های تلنبار شده، منافع شخصی، خط‌مشی فکری و فرهنگی و موضع‌گیری‌های‌اعتقادی چیز دیگری می‌تواند باشد؟
کارهای مؤثر و تلاش‌های شبانه‌روزی نیکزاد و موقعیت وی در سطح ملی به مذاق برخی از گروه‌ها و جریانات سیاسی و مدعیان مطالبه‌گری خوش نمی‌آید و می‌خواهند با ناچیز قلمداد کردن همه اقدامات روشن و آشکارش از زیر سوال رفتن کم‌کاری‌های بعضی‌ها ممانعت کنند .
حسادت عامل دیگری در مخالفت با نیکزاد محسوب می‌شود. حسادت با احساس ضعف، کمبود، آشفتگی و ناتوانی افراد حسود گره خورده است. آن‌هایی که در خود یارای رقابت با وی را نمی‌بینند چاره‌ای جز روی آوردن به تخریب پیدا نمی‌کنند.
به‌نظر می‌رسد در پروژه چشم بستن بر موفقیت‌های نیکزاد مواردی از قبیل باج‌خواهی، طلبکاری ها، توقعات بی‌جا و زیاده خواهانه‌ی برآورده نشده بر عدم رعایت عدالت در توجه به کارنامه علی نیکزاد مؤثر باشد.