1

 حضور دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور

همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم در سالن همایش های بین المللی رازی تهران در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم در سالن همایش های بین المللی رازی تهران از امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ شروع بکار کرد.

در مراسم افتتاحیه این همایش، دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر محمد جعفرزاده، معاون امور بهداشتی دانشگاه و کارکنان واحدهای فنی معاونت بهداشتی دانشگاه حضور داشتند.

در این همایش واحدهای بهداشتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در قالب برنامه های مختلف از جمله طرح تجمیع خدمات آزمایشگاهی، طرح نادی بهداشت محیط و طرح الفبای سلامت آموزش و ارتقاء سلامت مشارکت فعال دارند.

در حاشیه این همایش، دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه از غرفه معاونت بهداشتی دانشگاه بازدید و در جریان طرح ها و برنامه های مختلف ارائه شده در این همایش قرار گرفت.

گفتنی است مراسم اختتامیه و تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم، روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

‌#دانشگاه_علوم_پزشکی_اردبیل