1

بازگشت واحد صنعتی شیرآلات قهرمان به چرخه تولید

فرماندار گرمی مغان از رفع مشکل مالیاتی کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و صنعتی قهرمان در این شهرستان و آغاز به کار مجدد آن خبر داد.

حسین مولایی اظهار کرد: مشکلات مالیاتی کارخانه شیرآلات بهداشتی و صنعتی قهرمان در گرمی مغان با پیگیری فرمانداری، استانداری و دستگاه قضایی استان برطرف شد و از روز گذشته با شروع بکار مجدد این مجموعه بزرگ صنعتی، کارگران و دست‌اندرکاران آن نیز بر سر کار خود بازگشته‌اند.

وی به فعالیت ۱۸۰ کارگر به صورت مستقیم و ۲۰۰ کارگر به صورت غیرمستقیم در بخش‌های مختلف این کارخانه اشاره کرد و افزود: مدیر و سرمایه‌گذار کارخانه شیرآلات قهرمان به سازمان صنعت و معدن استان اردبیل قول داده است زمینه اشتغال ۵۰ نیروی انسانی دیگر را در این واحد صنعتی فراهم کند.

فرماندار گرمی مغان ادامه داد: شیرآلات قهرمان، روزانه سه تن مواد اولیه مذاب برای تولید شیرآلات متنوع را تامین می‌کند و همچنین هر روز ۲۵۰ کارتن هشت تایی از انواع شیرآلات بهداشتی و صنعتی در آن تولید می‌شود.

مولایی همچنین به فعالیت چند واحد صنعتی در حوزه پرداخت کاری شیرآلات در شهرک صنعتی گرمی مغان اشاره کرد و گفت: یکی از این واحدها نیز اواخر سال گذشته به دلایلی راکد شده بود که با تامین و پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۶ به آن کمک کردیم و بار دیگر فعال شد و در نیمه نخست سال جاری نیز با افزایش حدود ۴۰ نیروی انسانی به کارگرانش، تعداد شاغلان در آن واحد صنعتی به حدود ۱۸۰ نفر افزایش یافت.