1

تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار ۱۶ درصد افزایش یافت

 مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تردد مسافر از پایانه مرزی این شهرستان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.

 لطف‌الله باباییبا بیان اینکه در هفت ماه سال گذشته ۴۴ هزار و ۱۰۶ مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند، افزود: امسال در این مدت با افزایش هفت درصدی بیش از ۵۱ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۵۶۴ مسافر ایرانی و ۴۹ هزار و ۷۰۰ مسافر نیز خارجی بودند، اظهار کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در هفت ماه امسال هزار و ۵۴۷ مسافر ایرانی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده اند، بیان کرد: در این مدت ۲۳ هزار و ۹۴۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده و ۲۵ هزار و ۷۶۰ مسافر نیز از این مرز خارج شدند.

وی همچنین از افزایش ۲۵ درصدی مسافران ورودی خارجی از این مرز خبر داد و گفت: در هفت ماه سال گذشته ۱۹ هزار مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۲۳ هزار و ۹۴۰ مسافر رسیده است.

بابایی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافران خروجی از پایانه مرزی بیله سوار، اضافه کرد: در هفت ماه پارسال ۲۲ هزار و ۲۲۷ مسافر خارجی و در مدت مشابه امسال ۲۵ هزار و ۷۶۰ مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله سوار خارج شده اند.

وی در ادامه به تردد بیش از ۷۳ هزار دستگاه ناوگان اعم از اتوبوس ، کامیون و سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۴۰ دستگاه خودرو وارد مرز شده و ۳۳ هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو نیز از مرز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در هفت امسال ۷۱ هزار و ۹۲۵ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و هزار و ۲۵۲ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند، اظهار کرد: در مدت مشابه پارسال۶۲۷ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند که امسال ۱۳ درصد افزایش یافته است.