1

شایستگی نیکزاد

نیکزاد شایسته‌ترین فرد برای برخورداری از عنوان نمایندگی مردم همیشه‌ در صحنه‌ی شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین می‌باشد.

برای‌اینکه فردی خدمت‌گذار مردم تلقی شود لازم است از پارامتر های مختلف برخوردار گردد. شعار دادن، مانورهای مختلف و دهان‌پرکن به راه انداختن و یا در مواقع نیاز برای تبلیغ در صحنه ظاهر شدن و از دسترنج دیگران استفاده نمودن دلیلی بر خدمت‌گزاری و مدرکی بر نوکری مردم نمی‌تواند باشد.

کارنامه نیکزاد از ۳۰ سال حضور در بدنه دولت و کارهای اجرایی و چهار سال نمایندگی مردم روشن و واضح است، تلاش برای مخدوش کردن این کارنامه آب در هاون کوبیدن است و بس.

منشأ برخی از مخالفت‌ها و عنادها و دشمنی‌ها با نیکزاد، حسادت است. حسادت، آرزو کردن زوال نعمت از کسی است که آن را به دست آورده است. نیکزاد در سطح کشور به‌عنوان یک مسئول اجرایی موفق و کارآ شناخته می‌شود. آن‌هایی که ظرفیت پذیرش این امر را ندارند برآشفته می‌شوند و درنهایت دچار حقارت شده و با کمک آن‌هایی که جز نگرش منفی در زندگی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند در دام عصبانیت گرفتار می‌شوند و به رؤیا بافی می‌پردازند.

علی نیکزاد همیشه در کنار مردم بوده و خدمت صادقانه را در دستور کار داشته است. بدون شک نیکزاد هم ممکن است کاستی‌هایی داشته باشد ولی یکآدم منصف در قضاوت‌هایش باید با در نظر گرفتن برآیند همه رفتارها و خدمات عمل نماید.

چرا این روزها تخریب  نیکزاد برای برخی‌ها از نان شب واجب‌تر شده‌است؟ به چه دلیل نیکزاد در تیررس حملات عده‌ای قرار گرفته است؟ چرا این تعداد از عزیزان و فعالان فضای مجازی در بین مسئولان فقط نیکزاد را انتخاب کرده و او را مورد نوازش قرار می‌دهند؟ چرا هر حرکت و رفتار نیکزاد مورد انتقاد برخی ها بوده و کپی برداران از نیکزاد در حاشیه امن به سر می‌برند؟ آیا نیکزاد به جرم بودن در کنار مردم و جذب اعتبارات خارج از بودجه مقصر است و باید محاکمه بشود؟ آیا جواب به این قبیل سؤالات می‌تواند برای آن‌هایی که پرچم مخالفت با یک خدمت‌گزار را برافراشته‌اند مناسب و قابل پذیرش باشد؟

مردم فارغ از تسویه‌حساب‌های سیاسی، موضع‌گیری‌های منفعت‌طلبانه، قضاوت‌های احساسی، برخوردهای خصمانه و عقده گشایی‌ها، خدمت‌گزاران خود را می‌شناسند. در صحنه‌های مختلف بصیرت و آگاهی مردم به اثبات رسیده است. تعریف و تمجید و یا حملات تند و تخریبی در فضای مجازی چندان در تصمیم‌گیری‌های لایه‌های اصلی رأی‌دهندگان تأثیرگذار نخواهد بود .

برای همه کسانی که قادرند در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مؤثر باشند وظیفه اجتماعی و شرعی است که با تمام وجود وارد عرصه بشوند، از توانایی‌های خود برای مقابله با عوامل یأس و ناامیدی استفاده نمایند و از هر گونه ایجاد تفرقه و کاشتن تخم نفاق در بین کاندیداها و هواداران آن‌ها خودداری کنند.

تخریب و تلاش برای ایجاد جو بی‌اعتمادی آب در آسیاب دشمن ریختن است. کاندیدای موردنظر خود را در چارچوب قانون و مقررات تبلیغ بکنیم و همه نیرو و توان را در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات به‌کار گیریم.