1

جذابیت شهرداری

درست به یاد ندارم که در چه تاریخی یک مسابقه‌ی فوتبال را در ورزشگاه تختی اردبیل به تماشا نشسته‌ام. خاطره رقابت‌های شهرداری در لیگ دسته یک، استقبال عالی تماشاگران و فضای مطلوب فوتبال در آن ایام هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. وقتی موقعیت فوتبال اردبیل در لیگ‌های کشوری به خطر افتاد هواداران کم‌تر به حضور در ورزشگاه روی خوش دادند ولی امسال امید برای بازگشت به روزهای خوش افزایش یافته است.

آینده‌سازان در لیگ دو، شهرداری اردبیل و کشت و صنعت پادیاب خلخال در مرحله اول لیگ سه و احتمال برگزاری مسابقات یک تیم دسته اولی به نام خوشه‌طلایی در اردبیل به بارور شدن جوانه‌های امید پیشرفت و تحرک در فوتبال این منطقه کمک می‌کند. آرزوی همه علاقه‌مندان، تحرک در فوتبال، صداقت در رفتار، عدالت در عمل و بی‌طرفی در اجرای قانون و مقررات است. فعالیت گسترده تیم‌های حاضر در سطوح مختلف لیگ، خود عاملی بسیار مهم برای وادار کردن مسئولین جهت رعایت کامل قوانین است .

امیدواریم هم‌چنان‌که امسال انقلابی در حضور تیم‌های استانی در رقابت‌های لیگ به چشم می‌خورد در رفتار مسئولین و حرکت آن‌ها در مسیر قانون و مقررات و مخصوصاً اجرای عدالت و رعایت بی‌طرفی نیز تغییرات مثبت و کلی مشاهده شود.

وقتی تیم شهرداری در لیگ دسته سه مسابقه داشته باشد هوادارش حتماً باید در ورزشگاه حضور پیدا بکند و چنین بود که بعد از مدت‌ها به امید تماشای یک بازی خوب از جوانان جویای نام اردبیل به ورزشگاه تختی رفتم. متأسفانه تیر ما به سنگ خورد، بازی به‌خاطر عدم صدور کارت تیم زنجانی برگزار نشد و تماشاگرانی که برای حمایت از شهرداری در ورزشگاه حضور یافته بودند از عدم برگزاری مسابقه دلگیر ولی از بابت سه امتیاز به‌دست‌آمده خوشحال بودند.

شهرداری با پشت‌سر گذاشتن هفته‌های اول رقابت می‌تواند با به دست آوردن نتایج مطلوب، تماشاگران را با ورزشگاه تختی آشتی بدهد و ازحمایت کامل هواداران خونگرم بهره‌مند بشود. ان‌شاءالله.