1

بسیج الگوی تمام عیار برای حل بحران‌های کشور است

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج الگوی تمام عیار برای ورود و حل همه بحران‌های کشور در عرصه‌های مختلف است.

سرهنگ جهانبخش عطایی  در نمایش اقتدار و اجتماع بسیجیان خلخال افزود: بسیج در مقاطع مختلف نشان داده است که قادر به حل مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی ، بهداشتی و سایر زمینه‌های جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تدوین سند اعتلای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این سند تربیت هشت میلیون جوان مومن پای کار برای اداره آینده کشور و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی پیش‌بینی شده است.

سرهنگ عطایی با بیان اینکه بسیج الگوی امیدآفرین و امیدبخش جامعه است، ادامه داد: الگوسازی ،کار جهادی برای عمران و آبادانی کشور، کمک به دولت در امور مختلف، تاریخ سازی، افتخارآفرینی، اهل بصیرت بودن و پیرو خط رهبری، تامین کننده امنیت پایدار جامعه از جمله شاخصه‌های بارز بسیج است که امید به آینده را بیش از پیش روشن‌تر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این مراسم از اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج و تعدادی هم در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرهنگ جواد نوروزی اظهار کرد: بسیج این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استان اردبیل در ایجاد بالاترین میزان اشتغال در بین شهرستان‌های مختلف این استان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اضافه کرد: بسیج این شهرستان در سال جاری با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال ۱۱۷ نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.

وی احداث ۲۲ منبع آب شرب روستایی، احداث ۲۵ باب خانه محرومان ، چندین باب مسجد ، توزیع پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، تهیه و توزیع کیف، کفش و لوازم تحریر، تهیه هشت سمعک برای افراد نیازمند، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی سیاسی و همایش‌های جهاد تبیین را بخشی از برنامه‌های بسیج خلخال طی یک سال اخیر ذکر کرد.