1

آبرسانی به شهر مغانسر پارس‌آباد ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به شهر مغانسر بخش تازه‌کند شهرستان پارس آباد، برای تامین آب شرب بیش از چهار هزار و ۵۰۰ شهروند خبر داد.

 علیرضا نعمت سلطانی  در بازدید از عملیات آبرسانی به شهر مغانسر در شهرستان پارس آباد مغان اظهار کرد: این طرح عمرانی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: این طرح با انتقال ۱۲ لیتر در ثانیه آب و با دورنمای تامین آب اهالی مغانسر تا سال ۱۴۲۵ اجرا می‌شود و در این پروژه ۱۲ کیلومتر خط انتقال، سه کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و سه مخزن هوایی و زمینی با ۵۵۰ متر مکعب ظرفیت اجرا و احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اظهار امیدواری کرد پروژه آبرسانی به شهر مغانسر، طبق زمانبندی تعریف شده تا پایان سال جاری تکمیل و برای استفاده اهالی به بهره برداری برسد.

او با اشاره به ضعف و کاهش منابع آب استان و خشکسالی متاثر از شرایط اقلیمی جهان و منطقه، صرفه جویی و استفاده به اندازه و بهینه را تنها راه گذر از بحران کم آبی دانست و از مشترکان آب و فاضلاب سراسر استان خواست، با صرفه جویی در مصارف، این شرکت را در توزیع آب یاری کنند.