1

یک کانال فوتبالی و هیات فوتبال استان

انتقاد از هیات فوتبال استان در نشریه بلافاصله موضعگیری یکی از کانال های فعال در فضای مجازی را همواره به همراه داشته است. در این کار چه سری وجود دارد و چرا باید حضراتی که در آن کانال مسؤول هستند این چنین رفتار نمایند؟ رابطه آنها با دست اندرکاران هیات فوتبال استان چه می باشد؟ آیا این کانال راه اندازی شده است که به هر ترتیب ممکن از بحث زیادی در ارتباط با هیات فوتبال استان ممانعت کند و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله ای استفاده نماید؟

یکی از ویژگی های کانل مورد نظر ، ناشناخته بودن گردانندگان آن می باشد. آقایان در پشت نقاب هر چه دلشان می خواهد، می نویسند و هر نسبتی را که اربابانشان سفارش بدهند به این و آن می دهند ولی جرئت این که بیایند و مدیریت کانال را معرقی کرده و پای حرف هایی که می زنند به ایستند و از گفته هایشان دفاع بکنند، را ندارند.

آقایان اگر به گفته های خود در کانال ایمان قلبی دارند و حرف خود را حق می دانند، لزومی ندارد که خود را پنهان نگاه دارند . یک خبر و یک مطلب موقعی می تواند اثر مطلوب بر روی خواننده و شنونده بگذارد که منبع خبر مشخص باشد. این که اسم نویسنده در برخی از مطالب نشریات قید می شود به دلیل جلب اعتماد بیشتر مخاطبین می باشد. وقتی یک خبر و بخصوص مطلب انتقادی از یک منبع نامشخص و به قولی از منبعی استتار شده منعکس شود از همان ابتدا غیر موثق بودن خبر و نقل و قول، برای خواننده و مخاطب مشخص می شود.

اگر اقایانی که در کانال مورد اشاره به امر اطلاع رسانی اقدام می کنند آشنا به بحث علوم ارتباطات و روزنامه نگاری باشند هیچوقت به خود اجازه نمی دهند در خفا و زیر نقاب به انتشار مطالب اقدام کنند.

آنهایی که دیگران را خائن به ورزش و فوتبال می دانند بهتر نیست خودشان را معرفی نمایند تا با خدمات وصف ناشدنی آنها آشنا بشویم و در مقابل کارهای بزرگی که کرده اند سر تعظیم فرود آوریم؟

باور کنید آن روزی که مورد عنایت آقایان قرار گرفتیم در مطلبی پرسیده بودیم که چه کس و یا کسانی نسبت به فسخ قرارداد داور احمدی اقدام کرده اند؟ گفتیم که در ازای فسخ قرارداد و انتقال این بازیکن چه چیزی عاید تیم درهم شکسته اردبیل شده است.؟ گفتیم در حالی که امکان فسخ قرارداد یک طرفه برای بازیکن وجود ندارد پس حتما فردی به این کار اقدام کرده است، مجوز آن شخص از کجا بوده و چگونه به دست آمده است؟آیا مطرح کردن این سؤالات جرم است که آقایان، ما را متهم به خیانت می کنند. آنهایی که با طرح این سؤالات از کوره در می روند بهتر نیست که در همان کانال منتسب به خود بیایند و این بار به دور از هرگونه تهمت و حاشیه به شفاف سازسی در این ارتباط بپردازند؟

اگر شما ها خادم فوتبال هستید و عاشق سرافرازی و سربلندی آن، اگر سرنوشت تیم در حال سقوط اردبیل برای شما اهمیت دارد و اگر به دنبال منافع فوتبال هستید نه منافع مادی و باندی و گروهی به این سؤوال جواب بدهید که رضایت داور احمئدی و دو بازیکن دیگر توسط چه کسانی و تحت چه شرط و شروطی صادر شده است.

به هر حال ما به محبت، عنایت و بزرگواری دوستانی که آن کانال (که متاسفانه لفظ زیبای فوتبال را نیز با خود یدک می کشد) را مدیریت می کنند آگاهیم و به قصد و هدف آنها نیز آشنایی داریم و اگر چنانچه بخواهند به خود شیرینی ها ادامه دهند و برای دو روز بیشتر ماندن در کاخ های پوشالی، حرمت ها را بشکنند ما نیز حرف های زیادی از خدمتگزاران و خائنین به فوتبال اردبیل برای گفتن خواهیم داشت.