1

خدا را شکر؛ شهرداری در لیگ برتر نونهالان ماندنی شد

رقابت های لیگ برترفوتبال نونهالان کشور در گروه چهارم به ایستگاه پایانی رسید و تیم شهرداری با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی مجوز حضور برای فصل آینده را تمدیدکرد.

شهرداری در گروه چهارم رقابت‌ها با تیم‌های کیا تهران، دوستی مهر تهران، ملوان بندر انزلی، کیامهرکرمانشاه، مهدیه تبریز و دبیری تبریز هم گروه بود.

در پایان رقابت‌ها شهرداری با دو برد، یک تساوی و 9 باخت با 10 گل زده و 38 گل خورده و کسب 7 امتیاز در لیگ برتر ماندنی شد.

تیم دبیری تبریز با شش امتیاز از این گروه به مسابقات مناطق کشور سقوط کرد.

تیم فوتبال نونهالان شهرداری در طول فصل دمار از روزگار دوستداران، اولیای بازیکنان و مسئولین باشگاه درآورد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سقوط کننده در لیگ برتر ماندنی شود.

حفظ سهمیه لیگ برتر فوتبال نونهالان برای همه فوتبال اردبیل اتفاق خوبی است. بررسی وضعیت جدول رده بندی این گروه نشان دهنده نجات تیم شهرداری از سقوط با یک تساوی به دست آمده در طول فصل می باشد.

به هر حال باید به همه دست اندرکاران تیم و بازیکنان و اولیای آنها که در همه حال پیگیر وضعیت تیم بوده‌اند خسته نباشید گفته شود.

باسقوط این تیم، پرونده مرثیه‌های فوتبال اردبیل قطورتر می شد، بقایش در لیگ برتر را به فال نیک می گیریم و برای فصل آینده آرزوی موفقیت، حرکت، برنامه ریزی، دوراندیشی، به کارگیری نیروهای تو انا، کارنامه دار و دارای سابقه درخشان در فوتبال پایه آرزو می کنیم.

همچنین امید می رود دست اندرکاران باشگاه با مدد گرفتن از تجربه به دست آمده از رقابت های این فصل، از هم اینک برای تیم چاره اندیشی بکنند و با تعیین تکلیف این رده برای بستن تیمی قدرتمند و مدعی صعود کمر همت ببندند و همه چیز را به روزهای اخر اتمام مهلت حضور موکول ننمایند. انشاءاله.