1

جعفر صراطی بهترین و کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال اردبیل

او بزرگ ترین ، بهترین و کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال اردبیل است. اگر در پیش سربازان جان بر کف فوتبال چهل سال قبل اردبیل دهان باز کنی و این شوال را بپرسی مطمئنا در کم ترین زمان ممکن و بدون نیاز به تفکر و ابرو در هم کشیدن خواهی شنید جعفر صراطی.
همین چندی پیش توفیق یارم شد و در میدان شریعتی وی را از نزدیک دیدم. با ان ابهت همیشگی و وقار مثال زدنی، سلام و علیکی کردیم و از حال و احوالش پرسیدم. او هم از نشریه ورزش اردبیل حرف زد و تشکر از بابت پرداختن به پیشکسوت ها. در این اندیشه بودم که از شماره های اخیر نشریه براش بفرستم که گفتند بیمار است و چندی است که در منزل بستریشدهخ است.
خبر بیماری اش برای کسانی که جعفر را از نزدیک می شناسند و فوتبالش را دیده اند و ابهت و اقتدار و بزرگی اش را در مستطیل سبز مشاهده کرده اند ناراحت کننده است.
ویژگی های جعفر صراطی چه در میادین ورزشی و چه در زندگی غیر ورزشی منحصر به فرد و به یادگار ماندنی است. بدون شک جعفر بعد از پشت سر گذاشتن ناراحتی و رفع نگرانی و به دست آوردن سلامتی بر طبق عادت دیرینه اش به هم بازی ها و هم دوره ها سر خواهد زد و حالی از آنها خواهد پرسید.
امیدواریم جعفر صراطی مرد دوست داشتنی و فوتبالیست بزرگ آذربایجان هر چه زودتر از بستر بیماری به پا خیزد و چشم همه فوتبال دوستان دهه های 50ز و 560 را روشن نماید.آمین یا رب العالمین.