1

۱۰ نفر کاندیدای ریاست بر کاخ حافظ

با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان اردبیل ، 10 نفر برای نشستن در صندلی کاخ حافظ اعلام آمادگی نمودند.

در میان ثبت نام کنندگان از چهره های فوتبالی تا مدیران با سابقه به چشم می خورد. بر اساس اطلاعات رسیده فرهنگ رحیمی، عوض نخست، هادی صباغی، صابر اسدی، یونس رونقی، صمد نوتاش، ناصر رحیمی، جمال پیله ور، منصور صائب و حسن ایمانژاد نامزدهایی هستند که برای حضور در یک رقابت تنگاتنگ برای جلب نظر مساعد اعضای مجمع تلاش خواهند کرد.

بر اساس ماده 18 اساسنامه هیات های استانی ، کسانی که برای تصدی پست ریاست هیات فوتبال استان نامزد می شوند باید حائز شرایطی باشند که تابعیت ایران و  سکونت در استان ، التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،نداشتن سابقه کیفری و محرومیت اجتماعی، حداقل سن 35 و حداکثر 70 سال، دارابودن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن و دارا بودن 5 سال سابقه مدیریت از مهم ترین آنها به شمار می رود.

بر این اساس، کمیته ای سه نفره صلاحیت نامزدها را مورد بررسی قرار می دهد و باید حداکثر پس از ده روز نتایج بررسی اعلام شود ودر ماده 16 اساسنامه به صراحت آمده است که حداقل مدت برگزاری انتخابات پس از ثبت نام 45 روز و حداکثر 90 روز می باشد.

بنابر این کمیته سه نفره باید در اسرع وقت در ارتباط با صلاحیت افراد با توجه به شرایط قید شده در اساسنامه اعلام نظر نماید تا با انعکاس اسامی به فدراسیون مقدمات برگزاری مجمع فراهم گردد.

اگر روند برگزاری مجمع بر اساس  اساسنامه پیش برود و در میانه راه برخی از سنگ اندازی ها و مسایل حاشیه ای مانع از انجام وظایف دست اندرکاران نشود، می توان امیدوار بود که تا نوروز سال 96 تکلیف  هیات فوتبال استان اردبیل مشخص بشود.

از بین این 10 نفر چه کسی کلید کاخ حافظ را تحویل خواهد گرفت سوالی است که در حال حاضر  جواب دادن به آن کاری سخت و مشکل است . همه آنهایی که در این لیست قرار دارند چهره هایی شناخته شده هستند . به زور و با تبلیغات مغرضانه نمی توان بر کسی مهر خدمتگزاری زد. کارنامه افراد نشان دهنده قدرت مدیریت و توانایی آنها در اداره امور می باشد و مسلما این بار اعضای مجمع با دیدی وسیع همه اتفاقات حال و گذشته را در نظر خواهند گرفت و به شایسته ترین فرد رای خواهند داد.

تا اعلام قطعی اسامی کاندیداها به انتظار می نشینیم و بعد از قطعی شدن حضور آنها در انتخابات در رابطه با ویژگی هر کدام از آنها ، خدمت ها و خیانت ها، توانایی ها و نقاط ضعف و مثبت آنها سخن خواهیم گفت.

امید آن داریم در پایان مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان، آن کسی که صادق، راستگو، امانتدار، بدون حاشیه، بی توجه به باندها و گروه ها و عاشق به کار گیری نیروهای کارآ فارغ از هر گونه وابستگی قبیله ای و محله ای باشد به عنوان سکاندار هیات فوتبال استان برای چهار سال آینده انتخاب شود.