1

قاطع سرپرست هیات قایقرانی استان شد

مرتضی قاطع طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست هیات قایقرانی استان اردبیل منصوب شد.
قایقرانی یکی از رشته هایی بود که تا همین چند سال پیش از موقعیت خاصی در اردبیل بهره می برد و بخصوص قهرمانان رشته کاناپولو حرف های زیادی برای گفتن داشتند.
در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور نماینده استان همواره جزء سه تیم جدول رده بندی قرار می گرفت و نمایندگان ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی نیز حضور می یافتند، ولی در سال های اخیر به هر علتی که بود قایقرانی اردبیل سیر نزولی داشت تا جایی که از این رشته نامی فقط نام و یادی در ورزش این دیار باقی ماند.
عدم توجه مسؤولان به این رشته و تقویت زیرساخت ها  و حمایت نشدن هیات و کمبود منابع مالی دست به دست هم دادند و قایقرانی را از سرمایه استانی تهی کردند.
هرچند که مسؤولین قبلی هیات از خانواده قایقرانی و  از افتخار آفرینان این رشته بودند ولی نتوانستند در سال های اخیر از ضربه خوردن قایقرانی در استان جلوگیری بکنند.انتصاب مرتضی قاطع که یکی از جوانان  و ورزشکاران این رشته می باشد می تواند در احیای دوباره قایقرانی موثر باشد و مطمئنا قاطع برای رسیدن به هدف، لازم است از نیروهای کاربلد و عاشق استفاده نماید و برای تامین امکانات از همه توان استفاده کند و مسلما در این راه حمایت اداره کل می تواند نقش موثری داشته باشد.