1

تماشاگر آماده باش

روی سخن با تو تماشاگری است که سرمایه فوتبال و ورزش اردبیل هستی، تماشاگری که دلباخته فوتبال و عاشق این رشته ورزشی می باشی، وقتی تیم دوست داشتنی تو، شهرداری بازی دارد چشمهایت را می دوزی به چهارچوب فیبری جام جم و یا در ورزشگاه حضور می یابی و توجهی به وضعیت جوی نداری، لازم باشد پارو به دست می گیری ، برف پارو می کنی تا زمین را برای تیم محبوبت آماده بازی بکنی، در ورزشگاه حنجره ات را پاره می کنی ، سوت می زنی، با اشکهایت می خندی و با خنده هایت گریه می کنی.

هر چه باشد نود دقیقه رها می شوی، از خیلی دردها. پرچم قرمز رنگ تیم ات را در هوا تکان می دهی و یا اگر پرچم نداری مهم نیست ، بیرق دلت را با عشق برافراشته می کنی و به خود می گویی شهرداری عشقم، امیدم و تیم محبوبم است . چائی می خوری، پشت چای تخمه ها را با پوست می خوری و فریاد عزیزی که تو را از دل درد و یا گرفتاری صدا می  ترساند، نشنیده می گیری.

هر سن و سالی که داری مهم نیست و تیم محبوبت را حمایت کن. گوش به حرف آنهائی نسپار که دل را مقیاس زمینی بخشند، دل که سن و سال نمی شناسد. کسانی را که هواداری ات را نکوهش می کنند و دلبستگی ات به تیم شهرداری را بیهوده می دانند بی خیال باش. آنها دلشان فقط برای پمپاژ خون بدنشان ساخته شده، ضد حالند و آنها در این وادی ها نبودند که لذت آن را چشیده باشند.

آنها دلشان بهاری نیست.ما فوتبالدوستان و علاقه مندان به تیم شهرداری را با آنها کاری نیست. عده ای امروز با شما و تیم شما در خفا مخالفت می کنند و برای درجا زدن آن نقشه می کشند و از هر راهی وارد می شوند که در لباس دوست به آن لطمه بزنند،آنها آتش بیار معرکه اند، بی معرفتند مبادا من و تو و امثال ما گول آنها را بخوریم، ما باید کار خود را انجام بدهیم، توجهی به حاشیه ها نداشته باشیم. عده ای در ولایت سردرگمی هر از چند گاهی هوس صحبت کردن به سرشان می زنند گاه بر له و زمانی بر علیه تیم حرف می زنند تو بگذار آنها به کار خود برسند، ما را نباید اعتنایی به آنها باشد.امروز روز توجه به تیم و حمایت از تیم است. وظیفه تو تماشاگر سنگین و بسی سنگین تر است. مبادا از آن دسته تماشاگران نان به نرخ روز باشی تا تیم نتیجه می گیرد دو آتشه ای و در باخت ها میدان را خالی می کنی. این روزها ، شهرداری به تماشاگران تمام عیار، تماشاگرانی که دل در گرو تیم دارند و تماشاگرانی با قلبی آکنده از عشق به شهرداری لازم دارد، پس تو تماشاگر صادق، تو تماشاگر بی ادعا، تو تماشاگر مخلص و تو تماشاگر عاشق شهرداری باید در چهار بازی آینده در پشت تیم باشی، حمایت بکنی، کم فروشی نکنی و برای کمتر از یک ماه برای تیم سنگ تمام بگذاری تا بازیکنان نیز با حمایت تو بتوانند با پیراهن شهرداری به عشق شما تماشاگران کاری کنند کارستان.