1

افسوس و حسرت برخی ها ارمغان قدرت و صلابت ساوالان یوردوم

ساوالان یوردوم مشگین شهر با غلبه بر میعاد پارس آباد مغان، گام محکم و استواری برای قهرمانی در لیگ استان و راهیابی به لیگ دسته سوم کشور برداشت.

این تیم از 12 بازی 31 امتیاز دارد و اگر از دو بازی باقیمانده خود در مقابل نسیم فولاد هیر و ذوب آهن اردبیل دو امتیاز کسب نماید در سکوی اول فوتبال استان قرار خواهد گرفت.

با توجه به وضعیت جد ول رده بندی ، ساوالان یوردوم را می توان قهرمان فوتبال استان در فصل جاری تلقی کرد، مگر این که اتفاق دیگری رخ بدهد که بعید به نظر می رسد.

قهرمانی مقتدرانه ساوالان یوردوم که به همت بازیکنان و کادر فنی این تیم به دست آمد، نقشه های برخی ها را که تمایل به اول شدن تیم دیگری داشتند به هم زد و در نهایت با درخشش تک تک اعضای ساوالان یوردوم می توان به جرئت گفت که حق به حقدار رسید.

ساوالان یوردوم علاوه بر قهرمانی در لیگ توانست جواز حضور در لیگ دسته سه فصل آینده را نیز به دست آورد و این برای اولین بار است که تیمی از مشگین شهر در لیگ سراسری فوتبال حضور پیدا می کند.

مسلما مسؤولین مشگین شهر از هم اینک باید برای حمایت از تیم اقدام بکنند تا ساوالان یوردوم در فصل آینده بتواند به خوبی از حیثیت فوتبال استان و مشگین شهر دفاع نماید.

مسلما در پایان رقابت ها در ارتباط با لیگ و قهرمانی ساوالان یوردوم و نقاط ضعف و مثبت و برخی حرکت های جانبدارانه انجام یافته در جریان رقابت ها بیشتر سخن خواهیم گفت.