1

نگاهی کوتاه به ادعای کانال فوتبال اردبیل

دوستان ما در کانال فوتبال اردبیل بار دیگر محبت خود را شامل حال ما کرده و ما را به بلندگوی مدیریت ورزش استان متهم کرده اند. دو.ستان عزیز، اگر ما بلند گوی مدیریت ورزش باشیم، حتما شما نیز بلندگوی هیات فوتبال استان هستید.
در همه اظهار نظر ها و گفته های خود باید رعایت عدل و انصاف را داشته باشیم و نخواهیم که برای طرفداری از یک نفر و یا یک مجموعه قضاوت نادرست داشته باشیم.
این اولین بار نیست که دوستان ناشناخته در کانال فوتبال اردبیل، ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و به نوعی به برخی از کارها متهم می کنند. باکی نیست، بگذارید تا آنجا که در توان داریم واقعیت ها را منعکس کنیم و مسلم است همانطوری که در مطلب “فاصله لیگ فوتبال استان با حداقل استانداردها” گفته ایم این حرف ها به مذاق برخی ها خوش نیامده و با دستپاچگی اقدام به جوابگویی می کنند که این نیز می تواند حاصلی جز شرمندگی برای آن عزیزان چیز دیگری در بر نداشته باشد.
عزیزان در کانال فوتبال اردبیل که گویا تحت نظر هیات فوتبال استان و یا همکاران آن هیات اداره می شود با اشاره به مطلب “فوتبال ما به چه کسانی باخت” ادعا کرده اند که در این مطلب نسبت به تضعیف هیات فوتبال استان اقدام شده است. این مطلب را برای چندمین بار بخوانید، اگر در یک سطر آن نامی از هیات فوتبال برده شده باشد حق با شما خواهد بود. مگر این که خود عزیزان در کانال معتقد باشند که در باخت های نماینده اردبیل در لیگ دسته دوم، هیات فوتبال استان مقصر بوده است. ما چنین نظری نداشته و در هیچ کجای مطلب به آن اشاره ای نشده است. پس فرمایش آقایان با اشاره به این مطلب و ادعای تضعیف هیات فوتبال استان، کذب محض می باشد.
مطلب دیگر مورد اشاره حضرات “فاصله لیگ فوتبال استان با حداقل استانداردها ست”. تضعیف زمانی است که مطلبی خلاف واقع منعکس شود. بجاست که مفسران عزیز در کانال یاد شده مشخص کنند که کجای آن مطلب از حقیقت سخن نگفته است. آیا در سطح استان لیگ یک و دو و سه برگزار می شود؟ آیا مسابقات منظم برگزار شده؟ آیا به اعتراض تیم ها به موقع رسیدگی شده است؟ و چرا های دیگر که اگر لازم باشد به موقع به آنها اشاره خواهد شد.
عزیزان، ما سنگ هیچ کسی را به سینه نمی زنیم و امیدواریم اگر می خواهید از مجموعه ای دفاع کنید، دفاع شما بر اساس واقعیت های موجود باشد. علی رغم همه کم لطفی هایشان به نشریه ما (هرچند که گردانندگان گروه ناشناخته هستند) ولی به نوبه خود موفقیت همه آنها را خواهانیم.