1

حاشیه های دیدار شهرداری اردبیل و آلومینیوم اراک

– دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و آلومینیوم اراک یکی از پرگل ترین دیدارهای هفته سی و پنجم از  لیگ آزادگان بود. این دیدار حاشیه هایی داشت که به برخی از آنها اشاره می شود.

– حضور پرشور تماشاگران و تشویق یکپارچه تیم شهرداری از دقایقی مانده به آغاز بازی نشان از حمایت همه جانبه برای پیروزی در این دیدار بود . تماشاگران تا نواخته شدن سوت پایان لحظه ای از تشویق غافل نبودند.

– احد شیخ لاری سرمربی تیم شهرداری برای اولین بار در یک دیدار خانگی در لحظاتی از مسابقه از کنار زمین تیم را هدایت کرد.

– موهای بلند پرویز کریمی دروازه بان آلومینیوم اراک او را از سایز بازیکنان جدا می کرد.

– تعدادی از تماشاگران و علاقه مندان به محمد نزهتی برای تماشای این دیدار از انزلی خود را به ورزشگاه تختی اردبیل رسانده بودند.

– محمد نزهتی بعد از به ثمر رساندن گل، پیراهنی را که بر روی آن عکس مرحوم مهرداد اولادی بود به تماشاگران نشان داده و بدین ترتیب گل خود را به روح اولادی تقدیم کرد.

– تماشاگران اردبیلی برای لحظاتی شعار روحت شاد اولادی سر دادند.

– شعار قدیمی تماشاگران اردبیلی هاچان قیامت توشر( چه وقت قیامت می شود)در ورزشگاه طنین انداز شد و یاد و خاطره اژدر عمی لیدر تماشاگران اردبیل در دهه 60 زنده شد.

– بازیکنان جوانی که شیخ لاری در این دیدار به میدان فرستاد نمره قبولی گرفتند. جسارت و شجاعت سرمربی تیم شهرداری در استفاده از جوانان ستودنی بود.

– در پیست ورزشگاه دو بنر از مرحوم مقصود بایرامی چهره ارزشمند فوتبال اردبیل و علی دائی نصب شده بود.

– جمعی از مسئولین از جمله دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان، ولی نعمتی سخنگوی شورای شهر و بابک پورپناهی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از نزدیک شاهد این دیدار بودند.