1

نزول شمشیربازی اردبیل با چهار مقام تیمی کشوری

شمشیر بازی استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سال 95 چهار عنوان سومی را از آن خود نموده و افتخاری دیگر بر مجموع افتخارات این رشته افزوده است.

روایت می کنند که تیم هیات شمشیر بازی اردبیل در مجموع سه اسلحه ، اپه آقایان، سابر آقایان و اپه بانوان در سکوی سوم قرار گرفته است. نمی دانم برخی حضرات که تا دیروز ادعا داشتند مسؤولین شمشیربازی استان آمار غلط و اخبار دروغ ارائه می کنند و یا این که فریاد بر می آوردند شمشیربازی اردبیل در سال های اخیر سیر نزولی داشته است ،این بار در قبال این موفقیت ها چه خواهند گفت و چه نقشه ای را طراحی خواهند کرد؟ نکند این عناوین و انتشار اخبار مربوط به لیگ نیز دروغ است و شمشیر بازهای اردبیل همه آن افتخارات را در خواب دیده اند؟

آنهایی که در حوزه کاری خود تلاش دارند مورچه ای را شیر خطاب کنند برای سرپوش گذاشتن به ضعف ها، ناتوانی ها و ظلمی که در حق ورزش و برخی از رشته ها روا داشته اند چشم دیدن موفقیت سایر رشته ها را نمی توانند داشته باشند و وقتی می بینند که هیاتی چون شمشیربازی با کم ترین امکانات و بهره برداری از کمک ها و مساعدت ها، می تواند همچنان راه پیشرفت و توسعه را بپیماید و در پرورش جوانان و آینده سازان این رشته موفق عمل نموده و به عنوان قطبی در شمشیر بازی کشور مطرح بشود، ظرفیت پذیرش و توان قبول این موفقیت ها را ندارند. به هر روشی می خواهند تا شاید با گل آلود کردن آب برای مدتی هم که شده باشد پوششی بر روی ضعف های خود بکشند و با حمله ناجوانمردانه به دیگران، خود را در حاشیه امن نگاه دارند.
چه بخواهیم و چه برخی از حضرات دوست نداشته باشند شمشیر بازی اردبیل از جمله رشته های افتخار آفرین برای استان می باشد. جمعی عاشق به کار دور هم جمع شده اند تا به جوانان این استان در عمل خدمت نمایند و همه توانشان را در راه سربلندی آنها به کار گیرند.

اگر موفقیت در اداره امور برخی رشته ها به مذاق بعضی ها خوش نمی آید و اگر می خواهند حرفی بزنند و اقدامی بکنند حداقل کارهایشان را در چارچوب رعایت اخلاق ورزشی انجام دهند و ناجوانمردانه و با مدد گرفتن از عقده خود بزرگ بینی، یک مجموعه فعال و پویا را مورد حمله قرار ندهند.
در این روزها موفقیت شمشیربازی اردبیل به همراه برخی دیگر از رشته ها از جمله ووشو، دوستداران ورزش و عاشقان سربلندی جوانان اردبیل را خوشحال کرده است و طبیعی است که ممکن است برخی از افراد خود فروخته، منفعت طلب و عاشقان پست و مقام ناراحت و دلگیر باشند. این موفقیت ها و این تلاش ها را نمی توان با های و هوی و هوچیگری کم اهمیت نشان داد. بدانیم که موفقیت در عرصه ورزش به مردانی بزرگ و مدیر نیازمند است و اگر در هر بخشی شاهد افتخارآفرزینی باشیم بدون شک مدیریتی موفق در پشت سر آنها وجود داشته است.