1

رئیس هیات بسکتبال استان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون تشکیل شد و نورالدین افغانی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی که در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی حسین رضازاده برگزار شد نورالدین افغانی یکی از پیشکسوتان بسکتبال اردبیل با کسب 11 رای از 17 رای ماخوذه به عنوالن رئیس هیات استان اردبیل انتخاب شد.کاندیدای دیگر در این رقابت رضا فتحی نیا بود که شش رای به دست آورد.

برای این انتخابات چهار نفر نامزد شده بودند که در آخرین گام شهنام آقازاده و کوروش اصلانی به نفع افغانی اعلام کناره گیری نمودند.

بسکتبال اردبیل در سال های اخیر در مسیر سقوط آزاد قرار گرفته و با روزهای خوش گذشته فاصله زیادی گرفته است. برای نجات این رشته ورزشی به یک همکاری همه جانبه و حمایت همه دست اندرکاران و پیشکسوتان وجود دارد.

یکی از مشکلات استان ما در هیات های ورزشی عدم همکاری همه اهالی منتسب به یک رشته با هیات ورزشی مربوطه است. در انتخابات روسای هیات ها هر کاندیدایی که انتخاب نمی شود راه خود را از هیات جدید جدا می کند که این خود می تواند به ضرر ورزش تمام بشود.

چه بهتر خواهد بود نامزد هایی که در مجامع انتخاباتی برای تحرک بخشیدن به رشته ها، برنامه ارائه داده و  وعده ها می دهند  با اتمام انتخابات در کنار رئیس انتخاب شده قرار بگیرند و گوشه ای از کار را بر عهده بگیرند و در پیشرفت ورزش نقش ایفا نمایند.

انتظار می رود در بسکتبال چنین رفتار شود و کاندیداها دست همکاری رئیس جدید را به گرمی بفشارند و وی را برای محقق کردن وعده های خود حمایت نمایند .

اگر چنین رفتار شود مسلما بسکتبال اردبیل می تواند با جهشی قابل قبول در راه رسیدن به اهداف موفق عمل نماید.