1

نشریه ورزش اردبیل در خدمت ورزش استان

خدا را شاکر و سپاسگزاریم که بر مااین توفیق را عطا فرمود لکترونیکی تبدیل نمودیم تا علاقه مندان در تهیه و مطالعه آن مشکلی نداشته و هزینه ای را متقبل نشوند. نشریه هر هفته روزهای شنبه منتشر می شود و تمامی صفحات آن به آسانی در سایت قابل دسترسی می باشد.
البته این افتخار نیز نصیب ما شده است که اولین نشریه الکترونیکی استان باشیم که نسبت به هواداران ورزش ارائه خدمات می نماییم.
متاسفانه در سال 95 تحلیل ها و گزارش های ما از واقعیت های موجود در ورزش را کسانی به مخالفت با خود تعبیر نموده و بنابراین با کمک دست نشاندگانشان در فضای مجازی حملات ناجوانمردانه ای را متوجه ما کردند ولی چون به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داریم این ناملایمات را به جان خریدیم ولی قدمی از مواضع خود عقب نشینی نکردیم.
امیدواریم خداوند توفیق حضور در خدمت جامعه ورزشی در سال 96 را نیز نصیب ما بفرماید. مسلما برای بیان مشکلات و رسیدن به هدف که همانا اصلاح امور ورزش استان می باشد همکاری صمیمانه همه خوانندگان نشریه می تواند کمک بسیار زیادی در این زمینه انجام بدهد.راهنمایی ، انتقاد و ارائه طریق از طرف خوانندگان نشریه مورد انتظار می باشد. یا حق
که چون سال های گذشته در سال 95 نیز در خدمت ورزش و دوستداران ورزش استان باشیم و در حد توان و توانایی خود نسبت به انعکاس مسایل و مشکلات ورزش استان اقدام بکنیم.
در سال 95 برای این که بهتر بتوانیم در خدمت دوستان باشیم امتیاز نشریه را به ا