1

رد صلاحیت مدیریتی صباغی از عجایب چند گانه هیات فوتبال استان

یکی از عجایب چند گانه هیات فوتبال استان اردبیل ، عدم تائید سابقه مدیریت هادی صباغی در سال 95 بود.
وقتی صلاحیت مدیریتی کاندیداهای هیات فوتبال استان توسط هیات سه نفره مورد بررسی قرار گرفت در میان تعجب کسانی که روند تعیین صلاحیت ها را پیگیری می کردند قلم قرمز بر روی نام هادی صباغی کشیده شد و این در حالی بود که از سه عضو هیات، معاون ورزشی ادار ه کل ورزش و جوانان به نفع صباغی رای داده ولی دبیر هیات( با قانونی و غیر قانونی بودنش ما را کاری نیست) و عضو حقوقدان منتخب هیات به این امر رای منفی داده بودند.
در این ارتباط یک سؤال مطرح می شود: هادی صباغی چگونه و چرا در انتخابات قبلی تائید صلاحیت شده و در مجمع انتخاباتی به عنوان کاندیدا حضور یافته بود و الآن بعد از گذشت چهارسال پیشینه و سابقه مدیریتی وی مورد قبول قرار نمی گیرد؟
اگر هادی صباغی در پنج سال گذشته هیچ کار و اقدام مدیریتی نداشته باشد باید با توجه به سابقه قبلی که مورد تائید کمیته سه نفره پنج سال قبل بوده جواز حضور در انتخابات را به دست بیاورد و هر تصمیمی جز تائید این خدمتگزار ورزش می تواند پیام های مختلفی را در دل خود جای بدهد.
مگر تائید صلاحیت مدیریتی ، صلاحیت اخلاقی و کاری است که فراز و نشیب داشته باشد؟ اگر صباغی مدیریتش بر شرکت ها و هیات ها و…. در پنج سال قبل مورد تایید قرار گرفته الآن چه اتفاقی افتاده است که این آقایان رای صادر شده در پنج سال گذشته را قبول نمی کنند؟ چه سیل و طوفان و حوادث غیر مترقبه ای رخ داده و سابقه مورد تایید صباغی را با خود برده است؟ و آیا کسانی که در آن تاریخ صلاحیت مدیریتی صباغی را تائید کرده اند آدم های بی اطلاع و بی سوادی بودند؟ آنهایی که در آن زمان به هادی رای مثبت داده بودند باید بیایند و در پای درس این حضرات بنشینند و یاد بگیرند!!!!!!!!!!!