1

درخشش گلبالیست های اردبیل

دلاوران تیم گلبال هیات اردبیل با درخشش در رقابت های لیگ برتر به نائب قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد.
در رقابت های لیگ برتر باشگاههای گلبال کشور 7 تیم هیات اردبیل، سایپا، کیهان بد و شهید هرندی تهران نیرو گستر خراسان، هیات تویسرکان و بهزیستی اصفهان حضور داشتند.
دور برگشت این رقابت ها در اسفند ماه در تهران برگزار شد . گلبالیست های اردبیل که تیم قدرتمند و قدر این رقابت ها بودند علی رغم شایستگی در مکان دوم این رقابت ها قرارگرفتند. نتایجی که این جوانان جویای نام به دست آوردندنشان شایستگی و لیاقت آنها می باشد.در دور برگشت رقابت ها این نتایج برای نماینده اردبیل به دست آمد:
اردبیل 9   نیرو گستر خراسان 7
اردبیل 11 سایپا تهران5
اردبیل 5 کیهان بد تهران5
اردبیل 8 شهید هرندی تهران 2
اردبیل 7 بهزیستی اصفهان 9
اردبیل 13 هیات تویسرکان 2
در پایان این رقابت ها تیم بهزیستی اصفهان با 27 امتیاز به مقام مقهرمانی رسید . هیات اردبیل با 25 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم شهید هرندی تهران با 22 امتیاز به مقام سوم رسید.
علاو.ه بر کسب نائب قهرمانی ، تیم گلبال اردبیل افتخار دیگری را نیز در این رقابت ها به دست آورد. بهترین خط حمله لیگ برتر گلبال ایران با به ثمر رساندن 1034 گل از آن تیم اردبیل شد.
تیم گلبال اردبیل توانایی هایی که دارد شایسته توجه بیشتر و حمایت همه جانبه می باشد. این افتخار اگر در رشته های دیگر نصیب ورزش اردبیل می شد به طرق مختلف در اطراف آن مانور داد ه و تبلیغلپات زیادی صورت می گرفت و بهره برداری های مختلف از آن آغاز می شد. ولی بچه های لایق و توانا و بی ادعای گلبال اردبیل کاری کردند کارستان و به افتخاری قابل توجه دست یافتند . متاسفانه به این موفقیت کم تر پرداخته شد. در حالی که حق این جوانان و بازیکنان قدرتمند خیلی بیشتر و بیشتر از این حرف ها می باشد.
در تیم گلبال اردبیل بازیکنان شایسته ای عضویت دارند. بازیکنانی چون حسن جعفری که سال ها به عنوان کاپیتان تیم ملی گلبال انجام وظیفه نموده و در مقطعی به عنوان بهترین بازیکن گلبال آسیا و اقیانوسیه انتخاب شده است.حمایت از این تیم و تشویق آنها یکی از ضروریات می باشد. افتخار به دست آمده توسط این جوانان در تاریخ ورزش اردبیل به یادگار ماندنی است و چه زیبا خواهد بود که اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی استان و استانداری به نحو شایسته این افتخار آفرینان را مورد تشویق قرار داده و به نحو مطلوب از آنها تجلیل به عمل آورند تا برای ادامه مو فقیت ها در سال های آینده و توسعه این رشته ورزشی انگیزه های لازم را به دست آورند.