1

دعوت از کاندیداهای هیات فوتبال استان

قرار بود تا آخر سال 95 تکلیف هیات فوتبال استان را مشخص بکنند. می گفتند مجمع برگزار می شود و هیات فوتبال استان از بلاتکلیفی نجات پیدا می کند. ولی گویا همچنان باید منتظر ماند و بی صبرانه در انتظار تصمیم و توافق فدراسیون با اداره کل ورزش نشست.
فوتبال ما نباید در کشاکش و بگو مگوهای قدرت طلبانه اسیر بشود. هیات فوتبال ارث پدری هیچ فرد و هیچ کسی نبوده و نیست و نخواهد بود. نباید برای ماندن و یا اجبار به رفتن این قدر پافشاری نمود. آنهایی که به پیروزی خود اطمینان دارند و می گویند که در پنج سال گذشته به اندازه پنجاه سال در پیشرفت فوتبال اردبیل مؤ ثر بوده اند نباید باکی داشته باشند. برای چند صباحی هم که شده ،قصر حافظ را ترک نمایند تا انتخابات در محیطی آرام انجام پذیرد و آنها صاحب اکثریت بشوند و با جلال و جبروت دوباره به قصر برگردند.
به هر حال به نظر می رسد تا یک طرف قضیه به اندازه یک وجب از مواضع خود عقب نشینی نکنند برای اصلاح امور فوتبال و برگزاری مجمع نباید خیلی امیدوار بود.
ولی انسان در هر حال نباید امید خود را از دست بدهد و ما همچنان برای برگزاری مجمع امیدواریم و بنابر این اعلام آمادگی می کنیم برای آگاهی جامعه فوتبال از برنامه ها و اقدامات مورد نظر کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان نسبت به انعکاس نقطه نظرات آنها و آشنایی علاقه مندان با سابقه ورزشی و مدیریتی آنها اقدام نماییم.کاندیداها برای هماهنگی بیشتر می توانند با شماره 09144529537 آقای وحید حسینی تماس حاصل نمایند.