1

فضول باشی، سقوط بهراد و ادره کل ورزش و جوانان

لحظاتی پس از قطعی شدن سقوط بهراد به دسته دوم ، فضول باشی ورزش اردبیل تلفن کرد.پس از احوال پرسی گفت: حالا نتایج تیم بهراد و سقوط آزاد آن تیم می تواند بهانه خوبی به دست تو و برخی از کسانی که مثل تو فکر می کنند، بدهد و هرآنچه دوست دارید بنویسید و عقده های چند و چندین ساله را خالی کنید و از کسانی که به نحوی در ورزش رنجیده اید تسویه حساب نمایید.
گفتم: فضول باشی ولمان کن، تو هم حوصله داری، امسال تحقیر فوتبال و فوتسال اردبیل دمار از روزگارمان درآورد ولی چاره ای نیست باید بسازیم و بسوزیم و منتظر بمانیم که یک فردی که دستش به سرش می رسد در ورزش و فوتبال ما آفتابی بشه و دست فوتبال ما را بگیره و عاقلانه و صبورانه کاری بکنه کارستان. چشم به دستان با برکت یا بی برکت شورا و شهردار و استاندار و فرماندار و.. دوختن دردی از دردها را دوا نمی کند و نتیجه این کارها همان می شود که شد.
گفت: تند نرو فوتسال که ربطی به شورا و استاندار ندارد، تیم مالک داشت و خوب و به موقع هزینه می کرد و مطالبات بازیکنان و کادر و عوامل و دست اندرکاران تیم سر موعد پرداخت می شد . اینجا بازیکنان اصلا اعتصاب نکردند و مربی و سرمربی تیم ، دست اندرکاران آن را تهدید نکردند و تقریبا از نظر امور جاری همه چیز سر جای خودش بود ، با این ویژگی ها بهراد چرا سقوط کرد؟
گفتم بعد از سقوط به اداره کل و مدیر کل سرسلامتی می دهند و او را مقصر اصلی در سقوط بهراد می دانند، همانطوری که متهم ردیف اول در نابودی شهرداری نیز قلمداد شد.
گفت خوب راست می گویند. آنها حتما بهتر از من و تو و دیگران خبر دارند. اگر اینجوری باشد شک نکن که امور جاری تیم توسط بهتاج انجام می پذیرفته، کادر فنی و عوامل اجرایی حتما با نظر برادران معاون ورزشی بهتاج صورت پذیرفته، عقد قرارداد و انتخاب بازیکنان و هر گونه رفت و آمد به توسط نادر پیران بوده است، هزینه های تیم را نیز حتما بهرام آقاخانی معاون پشتیبانی پرداخت کرده، حسینی روابط عمومی اداره کل هم مدیر رسانه ای تیم بوده و خلاصه بهتاج در یک کلام هم مدیر عامل بوده و هم رئیس هیات مدیره. از اینها گذشته علی رغم مسؤولیت های دست اندرکاران اداره کل در تیم، آنها ناانصافی کرده و اصلا به تیم زمین تمرین و مسابقه نداده اند و در قبال هر جلسه تمرین و مسابقه پول کلانی درخواست کرده اند، اگر این اتفاق ها افتاده باشد اداره کل و همه عوامل آن در سقوط بهراد می توانند مقصر باشند و باید به سزای عمل خود برسند.
گفتم شب عیدی حال داری می خواهی فاز جدیدی از حملات را تحمل کنیم و بلند گو و کوتاه گوی اداره کل قلمداد شویم.
گفت به خدا نترس افراد مغرض و آنهایی که دل پری دارند دست بردار ورزش اردبیل نیستند و به هر بهانه ای نق خواهند زد و به تو و امثال تو که دنباله رو حق و حقیقتی اتهام خواهند زد تو کارت را بکن بگذار آنها نیز با رفتار غلط و چندش آور خودشان حال بکنند.
به فضول باشی گفتم از این ها گذشته راستی بهراد چرا سقوط کرد؟
فضول باشی سری تکان داد و گفت: اگر بعضی چیز ها را بگویم به من می گویند به تو چه مربوطه، تیم مال خودمان بوده و خوب کردیم به تو سنه نه. شورا که نیست بگوییم بیت المال حرام شد. شهردار نیست که بگوییم باند بازی کرده ، بخش خصوصیه و خودش هر طور صلاح دیده رفتار کرده ولی آنهایی که اداره کل را مقصر می دانند حتما از پشت پرده خبر دارند و اگر ادعای آنها درست باشد،باید یقه برادران ، پیران و بهتاج را گرفت و علت این که حداقل در نیم فصل خوب یارگیری نکردند و نقاط ضعف را ترمیم ننمودند و به تیم شوک وارد نکردند، را از آنها جویا شویم.