1

بازیکنان شهرداری می توانند غیر ممکن ها را ممکن کنند

تیم فوتبال شهرداری در دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته یک، دو دیدار سرنوشت ساز پیش رو دارد. برای ماندن در لیگ دسته یک دو پیروزی مورد نیاز است و برای رسیدن به این هدف همتی دوچندان لازم است .

متاسفانه از آغاز فصل، فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و برخلاف همه انتظارات و پیش بینی ها نتیجه ای دور از شان و مرتبت بازیکنان و فوتبال اردبیل به دست آمد و اوج این بدشانسی ها و در مواردی کج رفتاری ها در آبادان خود را نشان داد و نتیجه ای غیر قابل قبول که مایه شرمندگی و خجلت بود به دست آمد.

این روزها حرف های زیادی در پیرامون سرنوشت تیم از همان آغاز فصل تا به اینجای کار زده می شود و هر کسی که به نوعی در ارتباط با تیم می باشد سعی می کند شرایط حاکم بر تیم را به نحوی توجیه کرده و با نشانه گرفتن نوک انتقادها به سوی دیگران به نوعی ساحت خود را از هر گونه اتهامی مبرا جلوه دهد.

باید بدانیم که در شرایط فعلی دنبال مقصر گشتن و این و آن را کوبیدن و بر ضعف فلان کس و دخالت های نابجای بهمان کس پا فشردن و یا از ضعف ها و قوت ها  گفتن نمی تواند کار موثری برای تیم انجام بدهد. هرچه بوده گذشته و معرفی کردن مقصر  و عوامل نابسامانی در تیم برای ما امتیاز و گل زده و پیروزی نخواهد شد . باید دفتر این گونه اظهار نظرها بسته اعلام شود و در این ارتباط به حرف و سخن و حاشیه سازی هیچ فردی گوش داده نشود .

به جرئت می توانم بگویم که از این به بعد بازیکنان تیم نقش اصلی، اساسی و تاثیر گذار در سرنوشت آن دارند و اگر آنها بخواهند و بتوانند به وظایفشان در دو هفته آینده عمل بکنند و با مدد گرفتن از هوش و توانایی دربست در اختیار تیم قرار بگیرند می توانند نسخه ای شفا بخش به تیم بنویسند و شهرداری را از وضعیتی که گرفتار شده است نجات بدهند.

اینکه بیاییم و با گشودن زخم های کهنه بخواهیم مشکلات را دوچندان بکنیم کاری قابل قبول نمی تواند باشد و بهتر است که کار را خود بازیکنان یکسره بکنند و آنها هستند که می توانند در دو بازی آینده کفه ترازو را به نفع شهرداری سنگین تر بکنند.

و اما بازیکنان جوان شهرداری می توانند غیر ممکن ها را ممکن کنند. باید به قدرت و توانایی جوانان ایران زمین و بازیکنان شهرداری اعتقاد داشت.یکی از ویژگی های جوان ایده آل این است که جوان باید جوهر داشته باشد. ورزشکار باید هنر و غیرت داشته باشد. جوان ورزشکار باید برای گام زدن در جاده موفقیت و پیشرفت بیش از هر چیز باید به خدا توکل داشته باشد، بجنگد و مبارزه بکند و تلاش نماید و زحمت بکشد تا به حق خود برسد. به حاشیه ها توجه نداشته باشد ، حرف شبه پدر خوانده ها را گوش نکند، روی پاهای خود بایستد و مطمئن باشد که با فرمان و دستور وجدانش عمل کرده و کم فروشی نکرده و نخواهد کرد تا با ادای وظیفه شب به راحتی سر به بالین بگذارد و در ساحت وجدان احساس شرمندگی نکند.

رسیدن به هدف موقعی دلچسب و شیرین و رضایت بخش است که آدمی پیش وجدان خودش راضی باشد و این میسر نخواهد شد مگر اینکه در زندگی مسیر درست را انتخاب بکند و به هیچ عنوان تلاش ننماید که از بیراهه و کجراهه به سوی هدف برود.

پس سخن من با تو بازیکن غیرتمند شهرداری است که جوهر خودت را در دو بازی آینده نشان بدهی . ایستادن و ثانیه ها را از دست دادن نمی تواند در این لحظات کاری پسندیده باشد. سه شنبه این هفته و دوشنبه هفته آینده به چیز دیگری جز پیروزی فکر نکنی. تک تک شما در تیم شهرداری لایق هستید و توانا و باید به داشته ها، هنر و قدرت خود ایمان داشته باشید و با دو پیروزی دلچسب و شیرین، هم تماشاگران اردبیلی را خوشحال کنید و هم دامن خودتان را از هر اتهامی مبرا نگهدارید. امیدواری به توان، غیرت، همت،شجاعت و لیاقت شما اعتقاد بر واقعیتی بدون انکار است و شما باید سه شنبه در ورزشگاه تختی اردبیل این ادعا را به اثبات برسانید