1

هاچان قیامت توشر…..

خدا حفظ کند اژدر عمی را. آن مرد عاشق فوتبال و زحمتکش بزرگ و صادق ورزش. کسی که پایه های ورزشگاه تختی بر اساس زحمات شبانه روزی او جان گرفت و سال ها حفاظت و حراست از آن مجموعه را خود و خانواده اش بر عهده گرفتند و در کنار آنها رهبری تماشاگران فوتبال را نیز بدون کوچکترین توقعی  انجام داد و در سایه صداقت و درستی بود که همه او را دوست می داشتند .

فوتبالی های قدیمی اردبیل، اژدر عمی را دوست دارند و الآن که در  دوران بازنشستگی روزگار می گذراند یاد و خاطره اش برای همه فوتبالی های قدیمی گرامی است. صحبت از اژدر عمی یا همان اژدر بابازاده است.

هاچان قیامت توشر معروفترین، ناب ترین و پر محتوی ترین شعار دهه 60 و 70 فوتبال اردبیل و ورزشگاه تختی بود. زمانی که تماشاگران به رهبری اژدر عمی شعار هاچان قیامت توشر را سر می دادند بازیکنان اردبیلی انرژی مضاعفی دریافت می کردند و با یورش منطقی و حساب شده به دروازه حریفان، پیروزی را به دست آورده و تماشاگران را خوشحال می نمودند.

فردا سه شنبه 21 اردیبهشت ماه روز بزرگی برای اثبات حقانیت فوتبال اردبیل است . فردا روزی است که بازیکنان جوان و جویای نام شهرداری اردبیل مهر تایید بر توانایی های خود خواهند زد و با شجاعت و دلاوری هرچه تمام از حیثیت فوتبال اردبیل و شرف و آبروی خود دفاع می نمایند.

فردا روزی است که تماشاگران اردبیلی از همان آغاز مسابقه با حرارت و آهنگ کوبنده تیم را حمایت خواهند کرد و بازیکنان نیز در قبال آنها به عشق تماشاگران و پیشکسوتانی چون اژدر عمی بازی می کنند و دروازه حریف را می گشایند و برای بقاء در دسته یک همچنان امیدوار باقی می مانند.

فردا روزی است که شعار فراموش نشدنی اژدر عمی یعنی هاچان قیامت توشر باید بارها و بارها در ورزشگاه طنین انداز شود و با هر شعار مطمئنا موقعیتی مناسب و قابل قبول برای تیم شهرداری ایجاد می شود و امکان بدرقه تیم خونه به خونه با شکست از اردبیل فراهم خواهد شد.

تماشاگران اردبیل فردا ضمن اینکه اصول اخلاق ورزشی را رعایت می کنند و اجازه هیچگونه بی حرمتی به تیم مقابل را نداده و اوج فرهنگ و آگاهی مردم قهرمان اردبیل را به نمایش می گذارند از تشویق همه جانبه و یکپارچه تیم نیز کوتاهی نکرده و در هر شرایطی باید 90 دقیقه از این هدف چشم پوشی نکنند.

تماشاگری که در بدترین شرایط تیم را تنها نگذارد و بخصوص در لحظاتی از جریان بازی و عقب افتادن تیم سکوت اختیار نکند، می تواند بر خود ببالد و بر هوادار بودنش افتخار بکند.

امیدواریم فردا روز شادی و شادکامی و خوشحالی تماشاگران شهرداری و بازیکنان تیم باشد.