1

عرض کنم که………

رعایت انصاف
رقابت های انتخاباتی کم کم رونق بیشتری می گیرد. هر چه به روز برگزاری انتخابات و رای گیری نزدیک می شویم بالا رفتن شور و شوق در جامعه را شاهد خواهیم بود. مردم برای این که ارادت و پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان بدهند با تمام وجود در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و بار دیگر یاس و نوامیدی را در اردوی دشمنان نظام و انقلاب حاکم خواهند کرد.
این روزها تلاش برخی از طرفداران کاندیداها در حمایت از آنها و بخصوص در فضای مجازی قابل توجه است. عده ای که از کنار سفره دولت به نام و نانی رسیده اند، سینه را چاک کرده و هر اقدام دولت را مثبت، ماندگار و غیر قابل ایراد می دانند و هیچوقت نمی خواهند در گفته ها و نوشته های خود عدالت را رعایت نمایند و به مسایل موجود بدون تعصب نگاه کرده و دفاع کورکورانه نکنند. کسانی هم که برای آینده برنامه چیده اند و می خواهند به نحوی بعد از انتخابات در صورت پیروزی کاندیدا یشان به آنچه می خواهند برسند در جانبداری از نامزدشان واقعیت ها را زیر پا می گذارند و فقط دفاع کرده و به عواقب کاری که می کنند فکر نمی نمایند.
اگر سرافرازی و سربلندی نظام را می خواهیم و اگر به عهدی که با خون شهدا بسته ایم، پایبندیم باید با احساس وظیفه و به دور از هر گونه منفعت طلبی و باند بازی در معرفی فرد لایق تلاش کرده و در قبال جامعه و انقلاب وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم.
رونق بازار منم منم
در ورزش استان هر اقدامی که به رونق بازار منم منم منجر شود کاری ناپسند و چندش آور است. ورزش حال و هوای خاص خودش را دارد. تواضع و فروتنی از ویژگی های ورزشکاران و مدیران ورزشی است. هر ورزشکار و مدیری که به این صفات زیبا آراسته نباشد نباید از خانواده بزرگ ورزش به حساب آید. آنهایی که به فکر سوءاستفاده از ورزش می باشند و می خواهند از آن پله ای برای صعود بسازند خدمتگزار به ورزش نبوده و نخواهند بود.
آنهایی که به ورزش عشق می ورزند و خدمت به جوانان را در این عرصه کاری انسانی و ماندنی به حساب می آورند، خدمت بی منت را در سرلوحه اقدامات خود قرار می دهند و آنهایی که ورزش را وسیله ای برای دستیابی به اهداف باندی، حزبی و شخصی قرار می دهند، دشمنانی هستند در قامت دوست که می توانند ضربات مهلکی بر پیکر آن وارد نمایند.
چه کسی جوابگوست؟!!!
لیگ دسته دوم فصل96-95 به پایان رسید . شهرداری اردبیل به دسته سوم سقوط کرد. نتایجی که نمایندگان فوتبال اردبیل در رده های مختلف سنی تاکنون به دست آورده اند قابل قبول نبوده و رضایت بخش نمی باشد. از فوتسال هم که نباید حرف زد. می گویند فوتسال اردبیل قابلیت تبدیل شدن به قطب بزرگ این رشته را دارد ولی در عمل نمایندگانش باشکست های متوالی مواجه می شوند. در این فرصت می خواهیم بگوییم لیگ به پایان رسید تیم شهرداری نابود شد ولی به یک سؤال خود که در نیم فصل چگونه و با رضایت نامه چه کس، کدام ارگان و کدام باشگاه چند نفر از بازیکنان به تیم های دیگر منتقل شدندجوابی دریافت نکردیم. آیا این سؤال سختی است که هیات فوتبال بگوید رضایت نامه خروج از استان بازیکنان یاد شده را بر مبنای کدام رضایت نامه و کدام باشگاه و کدام مدیر عامل صادر کرده است؟ به نظر شما نباید به این سؤال پاسخ داده شود؟
اراده و عشق معنی شد
میزبانی اردبیل برای مسابقات والیبال امیدهای آسیا و آماده شدن به موقع دو سالن رضازاده و شهید آسمانی نشان دهنده اراده قوی در بین مسؤولین ورزش استان و عشق آنها برای میزبانی اردبیل بوده است.
نگاه ویژه استاندار به بحث توریسم ورزشی و نقش آن در توسعه استان قابل توجه می باشد. دو سالن یاد شده با عنایت استاندار و تزریق به موقع و کافی اعتبارات، به دو مجموعه آبرومند تبدیل شده اند. کار شبانه روزی در سالن های رضازاده و شهید آسمانی و آماده شدن آنها در حداقل زمان ممکن نشان داد آنجا که عشق و اراده به خوبی و به درستی معنی شدند جوانان لایق این دیار قادر هستند کارهای بزرگی را به ثمر برسانند و تعجب همگان را موجب شوند.
کاندیداهای شورای اسلامی و جامعه ورزشی
در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا متاسفانه این روزها در فضای مجازی عده ای با سوءاستفاده از جامعه ورزشی کاندیداها و نامزدهای خود را مورد حمایت این جامعه معرفی کرده و عده ای نیز می خواهند در روزهای آینده تعدادی از کاندیداها را به عنوان کاندیدای جامعه ورزشی قلمداد نمایند.
این قبیل اقدامات دور از اخلاق ورزشی و به نوعی سوء استفاده محسوب می شود. آنها بر اساس کدام مستندات عده ای را نماینده خود کرده اند تا آنها بیایند و به نمایندگی از ورزشکاران استان کاندیداها را مورد حمایت قرار دهند و به این ترتیب افکار عمومی را فریب دهند.
آقایانی که می خواهند برای عده ای از کاندیداها خوش رقصی کنند و برای آینده خودشان برنامه ریزی کنند نیازی نیست که به نمایندگی از کل ورزشی ها سخن بگویند این کار آنها نمی تواند اقدامی مناسب و خداپسندانه باشد. آنها باید از طرف خود و دوستانشان حرف بزنند و اگر این آقایان از کاری که می کنند دست برندارند مطمئنا با عکس العمل به موقع ورزشکاران و ورزشدوستان اردبیل مواجه خواهند شد.