1

اردبیلی ها شایسته بهترین ها هستند

وقتی امروز شور و نشاط حاکم بر ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده را دیدیم به کسانی که امسال تلاش کردند تا این شور و نشاط ورزشی جوانان را به حداقل برسانند تاسف خوردم.

وقتی داد می زدیم که آقایان مسؤول و شورائیان این قدر به فوتبال گیر ندهید و تیم فوتبال شهرداری را از مجموعه شهرداری جدا نکنید آقایان به جای چاره اندیشی سرعت عمل را دوبرابر که نه چند برابر می کردند و می خواستند هرچه زودتر تیم شهرداری را به ورطه نابودی و هلاکت بکشانند.

مردم ورزشدوست اردبیل امروز با حضور در ورزشگاه رضازاده عشق و علاقه قلبی خود را به ورزش نشان دادند و جواب دندان شکن به آنهایی که عقیده ای به تاثیر ورزش در افزایش شور و نشاط اجتماعی نداشتند دادند.

اگر امروز شهردار و پرچم داران مخالفت با تیم داری شهرداری در سالن حضور داشتند حتما به اشتباه بزرگ و کمر شکن خود  پی می ببرند و اگر دل و جرات داشتند بلافاصله از مردم قهرمان اردبیل و جامعه ورزش استان به دلیل اشتباه فاحش خود از عدم حمایت از تیم شهرداری  عذرخواهی می کردند.

مردم اردبیل امروز با تشویق های بی امان خود نشان دادند که در فوتبال نیز باید در لیگ برتر نماینده داشته باشند هرچند که نمایندگان آنها از نعمت داشتن یک تیم در لیگ دسته یک و دو این عاشقان را محروم کردند.

باید این را مسؤولین ما بپذیرند که مردم اردبیل در ورزش شایسته بهترین ها هستند.