1

مردم خونگرم اردبیل پیروز مطلق اولین روز از رقابت های آسیایی

پیروز مطلق اولین روز از رقابت های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا مردم خونگرم و مهمان نواز اردبیل بود.
در اولین روز این رقابت ها بازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس برنامه اعلام شده در ساعت 17/30 روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در سالن رضازاده برگزار شد.
از ساعت 16 به تدریج جمعیت ورزشدوست اردبیل رو به سالن مجهز و منحصر به فرد رضازاده گذاشته و در کمتر از یک ساعت و به عبارتی در ساعت 17 ظرفیت سالن تکمیل شد.
بیش از سه هزار تماشاگر نیز در پشت درهای بسته ورزشگاه ماندند و نتوانستند راهی به درون آن پیدا نمایند.
استقبال چشمگیر مردم و جوانان اردبیلی و همت و تلاش آنها در تشویق و حمایت یکپارچه از تیم ملی چمهوری اسلامی ایران نشان داد که مردم و ورزشی های اردبیل شایسته بهترین ها هستند. حضور آنهمخه تماشاگر با تشویق های بی نظیر پیام خاصی را به مسؤولین و دست اندرکاران امور اجرایی استان داد.
این که اردبیل و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدتر آن می توانند در صحنه های مختلف ورزشی با رعایت نظم و اخلاق ورزشی و اصول هواداری و طرفداری در سطح کشور جزء بهترین ها باشند. این که باید مسؤولین استان همچنانم به حمایت هود از ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه بدهند تا اردبیل بتواند با قبول میزبانی رقابت های مختلف ورزشی و شرکت تیم های آن در لیگ های مختلف عقب ماندگی های سال های گذشته را جبران کرده و شور و نشاط را در جامعه حاکم بکند.
استاندار اردبیل برای میزبانی موفق استان در رقابت های والیبال امیدهای آسیا از هیچ حمایت و پشتیبانی دریغ نکرد و امیدداریم این حمایت ها محدود به این بازی ها نبوده باشد.
نگاه مثبت استاندار اردبیل به بحث توریسم ورزشی قابل تقدیر است و به جرئت می توان گفت که به درستی و با هوشیاری بیشتر انگشت بر روی یکی از پارامترهای مورد نیاز توسعه استان گذاشته است و چنانچه نگاه وی به بحث همچنان نگاهی همراه با حمایت و پشتیبانی باشد اردبیل می تواند سال های متوالی در ورزش کشور به یکی از قطب های مهم ورزش تبدیل شود.
ورزشگاه شش هزار نفری در 11 اردیبهشت ماه سال 96 در قبال عشق و علاقه مردم ورزشدوست اردبیل احساس شرمندگی نمود. در آن روز جوانان غیور اردبیلی بر تفکر آنهایی که معتقد بودند در اردبیل شش هزار نفر برای تکاشای مسابقه والیبال به ورزشگاه نمی آیند خط بطلان کشید و بدون شک هواداران این تفکر اگر در سالن حضور داشتند نشستن عرق شرم بر پیشانی خود را احساس کردند و در مقابل به همت و صلابت و اقتدار مردم اردبیل سر تعظیم فرود آوردند.
تیم ملی امید والیبال جمهوری اسلامی ایران اولین دیدار خود را در مقابل پاکستان را با نتیجه 3بر2 با پیروزی پشت سر گذاشت اما برنده واقعی این میدان، مردم بزرگ و وفادار اردبیل و در کنار آن مسؤولین استان از جمله استاندار و کارکنان خدوم و زحمتکش اداره کل ورزش و جوانان و خانواده بزرگ والیبال استان بودند.