1

قدردانی مدیر کل ورزش و جوانان از مردم ورزشدوست اردبیل

درپی حضور پرشکوه تماشاگران اردبیلی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا مدیر کل ورزش و جوانان استان از حضور پرشور مردم اردبیل تقدیر کرد.
وی حضور مردم ورزشدوست و ورزشکاران اردبیل در سالن رضازاده در جریان برگزاری دیدار تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با پاکستان را مایه افتخار برای استان دانست.
ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان در این ارتباط گفت : به واقع این حضور انبوه و پرشور مایه مباهات و افتخار استان اردبیل شد و چون این رقابت ها تجربه اول تاریخ ورزش استان در میزبانی یک رویداد بزرگ آسیایی بود، بسیاری از دست اندرکاران فدراسیون و حتی کنفدراسیون والیبال آسیا نسبت به استقبال تماشاگران تردید داشتند ولی مردم ورزش دوست اردبیل یکبار دیگر همت بالا و شعور وافر خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: این که بیش از 6 هزار نفر در اولین تجربه بزرگ میزبانی استان در سالن حضور پیدا کنند و بدون کوچکترین حاشیه و فقط با تشویق های شدید و مداوم خود امیدهای والیبال کشور را در کسب نخستین پیروزی همراهی کنند، بی شک به عنوان برگ زرینی در تاریخ ورزش استان به ثبت خواهد رسید. امیدوارم این همراهی بی دریغ تا پایان مسابقات که انشالله با قهرمانی تیم ایران و کسب سهمیه مسابقات جهانی در مصر همراه خواهد شد، ادامه داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: متاسفانه به علت تکمیل ظرفیت سالن، بیش از تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند، مردم مجبور به بازگشت شدند. شخصا به عنوان یک خادم ورزش استان، دست تک تک این عزیزان را به گرمی فشرده و بابت کمبود جا از آنها عذرخواهی می کنم. باشد به روزی برسیم که با افزایش امکانات و داشتن اماکن ورزشی وسیع تر، شرمنده حتی یک تماشاگر فهیم اردبیلی نباشیم.