1

حاشیه های دیدار شهرداری اردبیل و خونه به خونه

دیدار شهرداری اردبیل و خونه به خونه بابل با حاشیه های زیادی همراه بود. اشاره به بخشی از این حاشیه ها خالی از لطف نمی تواند باشد.

– تماشاگران اردبیلی برای حمایت از شهرداری سنگ تمام گذاشتند. حضور نزدیک به 8 هزار تماشاگر و تشویق یکپارچه آنها از شروع مسابقه کاملا چشمگیر و قابل توجه بود.

– محسن زمانی داور پیشکسوت، ناظر فدراسیون در این دیدار بود که قبل از بازی سختگیری های وی در ارتباط با تماشاگران زیر جایگاه حاشیه ساز بود.

– شهردار اردبیل و صدیف بدری و محمد فیضی دو تن از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

– در نیمه دوم  میرشاد ماجدی از کنار زمین با تماشاگران اردبیلی درگیری لفظی داشت . به نظر می رسید وی و برخی از نیمکت نشینان خونه به خونه از ایجاد حاشیه و به نوعی درگیر کردن تماشاگران بی میل نبودند.

– بعد از آنکه گل سالم اردبیل توسط داور در دقیقه 9 به دلیل آفساید مردود اعلام شد صدای اعتراض تماشاگران اردبیلی بلند شد و سوت های نامطمئن و لرزان داور دامنه اعتراض ها را گسترده کرد . در صحنه گل هرچند یکی از بازیکنان اردبیل در آفسابد بود اما هیچ نقشی یا حرکتی به نفع تیم انجام نداد و اصلا نمی دانست توپ کجا می رود.

– بازیکنانی که توسط شیخ لاری در چند دیدار اخیر از ترکیب اصلی دور بودند این فرصت را پیدا کردند تا بعنوان یار ثابت به میدان رقابت پا بگذارند.

– کارت زرد دومی که داور در دقایق پایانی به محمد نزهتی داد و محرومیت وی از بازی با پیکان را موجب شد تکمیل کننده کم لطفی تیم داوری به شهرداری اردبیل بود.

– گریه تماشاگران اردبیلی همزمان با به صدا درآوردن سوت پایان بازی صحنه های جالبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود. گریه تماشاگران مشخص کننده میزان محبوبیت تیم شهرداری در میان مردم اردبیل است.

– مهرداد میناوند مربی تیم خونه به خونه در دقیقه 93 به دستور داور از زمین بازی اخراج شد.