1

دیوار چین در برابر بلند قامتان ایران فرو ریخت

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در پنجمین روز از رقابت های قهرمانی آسیا با غلبه بر چین راه رسیدن به قهرمانی را هموار کرد.
در این بازی تیم ملی والیبال ایران نسبت به دو بازی قبل چهره خوبی از خود به نمایش گذاشت.
سیچلو سرمربی تیم ملی برای شروع بازی اسماعیل مسافر، رحمان تقی‌زاده، سلیم چپرلی، سهند الله وردیان، امین اسماعیل نژاد، جواد کریمی و محمدجواد دلیری را روانه میدان کرد.
تماشاگران با تشویق های مکرر خود تیم چین را تحت تاثیر قرار داده بودند و در ست اول با اشتباه هایی که یاران این تیم داشتند کاملا روشن و اشکار بود. گیم اول 25 بر 18 به نفع ایران به پایان رسید.
درگیم دوم و در میان تشویق کم نظیر تماشاگران اردبیلی تیم ایران و یاران جوان آن با انگیزه وارد میدان شدند و با دفاع خوب روی تور یاران خود از جمله تقی زاده اختلاف امتیاز با چین را افزایش دادند.در این گیم اسپک های یاران ایران از جمله اله وردیان و اسماعیل نژاد پایه های پیروزی ایران را محکم کرد و در نهایت این گیم نیز با نتیجه 25 بر 15 به نفع تیم ایران به پایان رسید.
در ست سوم چینی ها که امید خود را برای پیروزی کم رنگ می دیدند با حمله از کناره ها می خواستند حداقل در این گیم مانع از پیروزی ایران بشوند اما توصیه های سیچلو و بازی فکورانه دلاور مردان ایران آنها را در رسیدن به نقشه ناکام گذاشت و این گیم نیز 25 بر 18 رای به پیروزی ایران داد.
حضور گرم تماشاگران اردبیلی و حمایت یکجانبه آنها از تیم ملی ایران در آغاز هر مسابقه امتیازی بزرگ و قابل توجه به تیم ایران است.
بازیکنان تیم والیبال زیر 23 سال ایران با نواخته شدن سوت پایان بازی با تماشاگران اردبیلی که به روش ایسلندی آنها را تشویق می کردند به شادی پرداختند و از آنها به خاطر حمایت همه جانبه شان قدردانی نمودند.