1

اردبیل و رقابت های انتخابی جهانی والیبال

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از نامزدی این استان برای میزبانی رقابت های انتخابی والیبال جهانی خبر داد.
اردبیل بدون شک بعد از میزبانی موفق و سرافرازانه برای والیبال های امیدهای آسیا شایسته ترین شهر برای میزبانی این رقابت ها به شمار می رود.
بر اساس اطلاع رسیده بهتاج با رایزنی های انجام داده با نمایندگان کنفدراسیون آسیایی و جهانی و فدراسیون والیبال در تلاش است تا در مرداد ماه بار دیگر آسیا و دنیا عظمت و عشق و علاقه مردم اردبیل به ورزش و والیبال را از نزدیک ببینند.
جامعه ورزش استان در ارتباط با میزبانی مسابقات توپی لیاقت خود را نشان داده است و مسلما با امکاناتی که در اردبیل وجود دارد این شهر باید در ردیف شهرهای بزرگ ایران برای رقابت های مهم ورزشی قرار گیرد .
با اعلام ایوب بهتاج حتما باز عده ای به تکاپو می افتند که به نوعی در بزرگ جلوه دادن این کار و این که آن را به نام خود و دوستانشان بزنند اقدام بکنند ولی باید بدانیم که هر افتخار ورزشی برای اردبیل و مردم قهرمان آن می باشد.
همه باید به اردبیل و ورزش آن و مردم ولایتمدار و قهرمان پرور آن فکر بکنیم، به فکر والیبال و رشد و توسعه آن باشیم و طوری رفتار نماییم که با جلب اعتماد دست اندرکاران امر سزاواری این منطقه از کشور را به اثبات رسانده و با یک بسیج همگانی و مدد گرفتن از همه امکانات موجود اردبیل و